leeftijd dragen string??

Hallo,

even een vraagje hoe oud waren jullie ongeveer met het dragen van een string? en waar koop je ze meestal?

alvast bedankt!

xxxx

ik heb er 1, vind hetniet geweldig zitten. En ik kocht hem toen ik 13 was. en hij is van de H&M

Uhm ik weet alleen nog dat het in groep 8 was, reken maar uit hoe oud :wink: En de eerste was van de V&D maar meestal heb ik ze van hunkemoller.

12 jaar geloof ik

Toen ik 14 was… :ok_woman:

groep 7/8 ongeveer, k moest er 1 aan voor een ballet uitvoering. sinds dien draag ik ze

Sinds groep 8. Had er toen van de Hema.
Nu draag ik eigenlijk niks anders meer, vaak van de Hunkemoller of de H&M.

boxers :metal:

Ik heb nog nooit een string gedragen, lijkt me niet echt lekkah ook.

in groep 8 noemde ik het een billenflosser.

in de 1ste ofzo. mijn mams had ze perongelijk gekocht.
ik vind het echt vervelend zitten.

14 of zo. Van de Hema.

Draag t nooit, ben 18. Lijkt me afschuwelijk zitten en vind het niet mooi. Ik heb t ook niet nodig bij strakke broeken ofzo, mijn ondergoed zie je er nooit doorheen…

Vanaf mijn 14e, ik vind ze mooi en voel er niks van. :v

Vanaf m’n 12e.

ik droeg ze wel eens op mijn 13e, maar nu draag ik ze altijd. Ik koop ze bij H&M of Hunkemoller

Vanaf mijn 13e geloof ik.
Heb bijna altijd strings aan, tenzij ik een kort rokje ofzo aanheb, dan draag ik een boxer.

ik ben niet van plan ze te dragen.

rond 1e klas. maar toen droeg ik ze niet altijd. vanaf 3e ofzo klas wel iedere dag.
Ik koop meestal bij H&M.
Soms bij Hunkemoller.

12 ofzo, misschien nog 11.
Was op vakantie, vakantievriendin had er ook een en toen hadden mijn ouders er een voor mij gekocht =X Die was van de Jennifer, dacht ik.

xD

Nu heb ik er ook heel wat. Vooral van de H&M en de Hunkemöller.

Ik heb er geen meer, ik draag ze nooit het zit toch nooit goed en ik zit heel de tijd aan mijn kont.