Leeftijd concert Lady GaGa

[b]Hoi allemaal,

[/b]Ik wil graag naar het concert van Lady GaGa in november.
Ik ben 12 jaar (13 als dat concert is) . Mijn moeder wil niet mee. Maar ze weet niet of ik dan wel mag…, en of ik te jong ben.

Ik wil ook met wat vriendinnen, en eventueel hun moeder of vader.
Hoe oud waren jullie toen jullie naar een concert gingen?

Xxx

ik 14 met vriendinne + ouder mee

ik mocht pas toe ik 18 was sommige concerten zijn niet normaal. en moet je ook 18 voor zijn. ik zou iig niet Alleen gaan!

Ik zou sowieso een van je ouders meenemen. Het is toch een grote zaal met veel mensen. Ik ben nu 17, en het laatste concert waar ik naartoe ben geweest was ik 14, het eerste 12. Ik ging altijd met mijn moeder en vriendinnen, gewoon omdat het gezellig was met haar erbij.

Sommige artiesten hebben speciale shows voor 18+.

Ik was 15 toen ik voor ‘t eerst alleen mocht naar een concert. Maar als je met je moeder of vader gaat dan kan je heus wel 12/13 zijn. Maar vergeet niet dat het Lady GaGa is, dus het zal erg seksueel zijn, tenminste, in haar vorige concert, in het Gelredome en in de Melkweg, zaten er wel wat seksdingen in :’)

ik was 17 toen ik voor het eerst naar een concert ging… met friends

Ik ben op mijn 12-13 jaar naar P!nk geweest, met een vriendinnetje van dezelfde leeftijd en mijn moeder.
Toen ik onlangs naar Lady Gaga ging kijken, waren er ook veel meisjes van jouw leeftijd hoor. :slightly_smiling_face:
Hopelijk veel plezier!

Jaa ik vind dat het wel kan, er waren best veel jongere meisjes. Maar ja het is gaga, dus daat komen wel seksulele dingen in voor ja :’]
En ik zal als ik jouw was dan zit plekken nemen om eventueel flauwvallen te voorkomen en anders zie je misschien niks.
En ik zal met je moeder gaan, zelfs ben ik 17 als ze weer komt, en mijn ma gaat gewoon mee 8D ook omdat ze de muziek zélf leuk vind , maar op een of andere manier vind ik het ook prettig.

En het is handig kwa vervoer spullen tillen ect.

Want als ik met de trein moet gaat het nogal wat kosten :]

14 met vriendinnen, naar avril, hahah, we werden wel gebracht en opgehaald.

Maar ik ben ook vaak met mn pa gewoon geweest maar dat is meer omdat we dezelfde muziek smaak hebben en mn vriendinnen niet van lou reed en bob dylan houden.

pas was er op tv dat vorige concert van Lady gaga en toen zag ik echt alleen maar kleine kindjes maar die waren er wel met hun ouders

Ik was 14, naar green day.:'3

Maar je kan wel met 12 jaar naar Lady gaga, volgens mij is het grootste deel van het publiek daar 12 tot 16 jaar.

nee de ene helft is serieus onder de 11 en de andere helft zijn ouders :stuck_out_tongue:
maar er zitten vast ook ‘tieners’ tussen ^^

Ik dacht dat ze een ouder publiek aantrok?

Ik ben 12 en ik ben vorig jaar met mijn vader voor de eerste keer naar Pinkpop geweest.
Het zal daar denk ik heel erg druk zijn dus ik zou gewoon met je moeder gaan als ik jou was :wink:

Ik was 14 toen ik naar Rihanna ging met een vriendin ook van die leeftijd.
Ik ben nu 17, maar ik ga morgen met mijn ouders naar OneRepublic.
Ik ontmoet daar mensen die ik onder andere via Girlscene en twitter heb leren kennen. Van mijn ouders heb ik geen last, maar ik heb sowieso geen last van mijn ouders.
12 jaar is niet te jong, maar ik zou echt niet alleen gaan. En inderdaad, bij Gaga’s concerten komt wel wat seks voor, maar ach.

11, Avril Lavigne, Heineken Music Hall, moeder mee.
14, Gwen Stefani, Ahoy, zonder ouders. (wel met zus van 16)

Maar volgens mij moet je het niet hier vragen, maar aan je ouders… :stuck_out_tongue:

Ik was 14 toen ik zonder ouders met vriendinnen alleen ging, naar de melkweg was dat volgens mij.
En eeeh, 11 ofzo voor het eerst met m’n vader.
Ik zou wel gewoon met vriendinnen gaan.

Ligt eraan. Bij Gaga valt het wel mee, als je nu naar ratm of zo ging… :’)

dat zou ik inderdaad niet doen XD