Leeftijd bij condooms?

Hey ,
Me vriend wilt wel al condooms gaan kopen maar hij zei straks zeggen ze dat het niet mag omdat we te jong zijn ?
Zit er een leeftijd vast als je condooms wilt gaan kopen.
Dankjewell :flushed:

Nee er zit geen leeftijd aan vast.

Nee hoor, volgens mij zit er bij seksshops soms wel een minimum leeftijd, maar als je gewoon naar de kruidvat gaat kan je daar gewoon condooms kopen.

Nee. Voor zo ver ik weet niet. Dat zou ook echt belachelijk zijn want zo zou je onveilige seks alleen maar stimuleren. XD

Nee, maar als ik jouw posts zie heb ik het idee dat jij hier wel te jong voor bent.

Dat lijkt me niet. :slightly_smiling_face:

Het staat niet in de wet, dus nee.

waar ik werkte kreeg een jochie ze niet mee omdat ze hem te jong vonden, maar hij was ook van plan om ze op te blazen en aan bankjes etc te hangen :’)
ze is overigens 14 zegt ze

Dat is ook raar. Je mag van de wet pas seks hebben op je 16e, maar condooms kunnen 7jarigen bij wijze van spreken kopen?

Nee hoor, zit geen leeftijd aan vast. Zou ook wat zijn, die dingen zijn er ten slotte voor veilige seks en dat is altijd goed. Maar vind je jezelf niet een beetje jong? Aan de manier van schrijven lijkt het een beetje alsof je vriend heel graag wil en jij nog niet zo.

Gezien je andere topic is het niet verstandig om seks te gaan hebben… Je bent niet zeker over je gevoelens voor deze jongen, wacht er dan alsjeblieft nog even mee!

Deze vraag kan je ook best in je vorige topic stellen: http://forum.girlscene.nl/forum/seks-zo/condooms-269355.0.html