Leeftijd afdeling winkel

Hi,

Aangezien er weinig tot niet wordt gereageerd in een ander topic, open ik zelf maar even een nieuwe aan. Ik wil morgen dus een sollicitatiebrief inleveren bij de AH aangezien ik nu klaar ben met m’n examens en dus wil gaan werken.
Ik ben 15 jaar (augustus 16) en ik zou willen werken (als er plek is) op de broodafdeling in de AH.

Kan ik als 15 jarige op de broodafdeling werken in de AH of is de minimumleeftijd 16?

Want een vriendin van mij werkt in een andere AH en ze zegt dat daar ook een meisje van 15 is. Maar weer ergens anders zegt iemand dat dat niet zo is dus ik vraag het hier maar even na, anders moet ik dus nog 3 maanden wachten.

Staat dat niet op dat formulier dat je moet inleveren?
Ik moest iig op zo’n blauw foldertje m’n gegevens invullen, en daar stond per afdeling op hoe oud je moet zijn enzo.
Maar misschien heb jij gewoon een papier? Vriendinnen van mij moesten namelijk ook op zo’n papier hun gegevens invullen, nogal vaag ;p

Pas als je 16 bent mag je achter de kassa staan dacht ik…
Maar als je niet achter de kassa kan komen te staan, mag je het denk ik wel.

je hoeft voor de brood afdeling geen 16 te zijn

bij de ah waar ik werk mag je als je vijftien bent alleen dan niet met de ovens werken.

Volgens mij verschilt het ook per filiaal, want bij elke filiaal heb je een andere werkgever.

Gewoon even vragen (:

Als 15-jarige mag je alleen geen kassa draaien in principe. Maar op het brood, vleeswaren en slagerij afdeling hebben ze weinig aan 15-jarigen. Vanaf 16 jaar mag je pas met snijmachines (en de ovens?) werken namelijk :wink:.
Je kan wel nog eerste even een paar maanden op de KW-afdeling (gewoon vakken vullen dus). Ben je in ieder geval vast binnen :wink:

Haha, ik heb precies hetzelfde. Ben ook 15, word in augustus 16 en heb vorige week een sollicitatieformulier bij de AH ingeleverd voor één van de afdelingen :stuck_out_tongue: