Leeftijd 1e zoeen ?

Oke, ik zit hier best wel mee maar uhm.
Ik heb op m’n 13e voor de 1e keer met een jongen gezoend.
Maar vriendinnen van me vinden dat heel erg vroeg…
Hoe denken jullie hierover? En hoe oud waren jullie toen jullie voor het 1e zoende ?
xoxo

ik was 14. Tja, hangt er vanaf of je er aan toe bent of niet. Sommige meisjes die 13 zijn willen dat nog niet en zijn er niet aan toe. Maar als jij dat wel was is er geen probleem toch?

Als je er zelf maar achter stond en staat. Sommigen zijn er eerder toe dan anderen. De één is op haar 18e nog ‘groen’ terwijl er 13-jarigen zijn die al een dozijn jongens hebben gehad. Verschilt per persoon.

Ach ja, ik vind 13 niet te vroeg hoor.
Ik was zelf pas 17 en al die tijd daarvoor zat ik er over in dat ik nog nooit gezoend had.

Ja, dat klopt. maar ik weet niet echt of ik er wel aan toe was op dat moment. Want, hij zoende me, en ja, ik zoende maar terug. maar eigenlijk had ik het liever niet gewild, want de volgende dag had hij al met een ander gezoend…

Ik was ook 14 en volgens mij is dat tegenwoordig heel erg laat. Er zijn nu meisjes die al seks hebben op hun 13e dus ik zou je maar nergens druk over maken

ik was zestien.

Nog niet …

Ik was 14, en vond het achteraf gezien best jong.

Ik was net een beetje zestien. Ik denk dat het voor iedereen heel verschillend is wanneer je eraan toe bent.
Tsja, ik lees nu net dat je vond dat je er zelf nog niet aan toe was… Toch maar even wachten met een volgende keer, denk ik dan?

14

Ik was 14, maar vind 13 niet te jong. De een is gewoon al veel eerder met jongens bezig dan de ander.

er zijn meiden die op hun 13e al sex hebben gehad.
heel abnormaal is het niet dat jij us heb gezoend, aleen wel vervelend dat het niet ‘goed’ voelde :frowning_face:

ik was 14 (biiiijna 15), en vond 't niet perse te jong. sowieso vind ik 1ste zoen niet heeeeeeel speciaal. was met een random gast op vakantie die me een beetje overviel, maar dat interesseert met echt niet. (en ik ben níet het type dat met uitgaan met 30 jongens heeft gezoend, helemaal niet zelfs)

Ja, maar ik ben nu al weer 15,5 dus het is wel een tijdje geleden, en nu vind ik wel echt dat ik er aan toe ben…

Ik ben 18 en heb nog niet gezoend.
Maar vind 13 niet extreem vroeg ofzo, zolang je daarna maar niet helemaal ‘los’ gaat en elke week een ander zoent vind ik het nog best okay op je 13e.

Ik was 9 toen ik mn eerste echte zoen kreeg. Ik vind het echt heel erg vroeg, en ik heb er ook echt spijt van, aangezien het wel met een vriendje was, maar ik was niet echt verliefd. Nu heb ik een vriend (ben 14 btw) waar ik wel echt verliefd op ben, en ik baal wel dat híj me niet mn eerste zoen gaf. Dus tsja.

ik was net 15 geworden :wink:
vandaag precies 2 jaar geleden haha:P (ja,ik weet de datum nog :stuck_out_tongue:)

Ik was net 14 toen ik mijn eerste zoen kreeg. Ik vind persoonlijk dat er geen leeftijd aan vast zit dat je te jong zou zijn, zolang je maar weet wat je doet zit het volgens mij goed! X