Leeeuke jongen in de klas, maar ik ben verlegen.

heee.
Ik heb een soort van probleem. Ik ben echt heeeel erg verliefd op een jongen die bij me in de klas zit. We flirten al een tijdje met elkaar, maar daar blijft het zeg maar bij. We hebben ook allebei een heel andere vriendengroep, dus in de pauzes praten ofzo lukt ook niet echt. Op msn zijn we nooit tegelijk online en smsen durf ik niet. Ik ben best wel verlegen, dus ik durf niet zomaar te zeggen ‘hee jij daar, ik vind je leuk 8D’, want ik ben best wel bang om afgewezen te worden. Als het nou iemand was die ik niet zo vaak zag, dan zou het minder erg zijn. Maar ik zit bij ‘m in de klas, dus als hij me afwijst zou dat nogal pijnlijk worden. Maar ik wil hem eigenlijk wel duidelijk maken dat ik hem leuk vindt. Want we zijn echt al een paar maanden aan het flirten, maar daar blijft het bij. Sorry voor het hele verhaal, maar ik moest het even kwijt. Iemand tips? :’)

Zoekfunctie.
Hierover bestaan echt al zoveel topics.

En zet je gewoon over je angst heen, dwing jezelf, hoe moeilijk het ook kan zijn.

ik zou zeggen: “hee jij daar, ik vind je leuk 8D”

had ik al gedaan, maar die waren anders, want het was of niet in de klas, of ze praatten wel op msn ofzo. in ieder geval anders. maar sorry als het wel bij hetzelfde hoort allemaal :’)

en misschien moet ik het gewoon doen ja, maar dan moet ik nog even heel veel moed gaan verzamelen.

Persoonlijk zou ik niet gewoon gaan zeggen: “Ik vind je leuk.”
Je kent hem nog niet heel goed, als ik het goed begrijp.
Je zit bij hem in de klas dus rede genoeg om met hem te praten,
vraag bijvoordbeeld “Wat hebben we morgen voor huiswerk?” enz.
Of het rooster, welk lokaal enz.
En dan zegt hij wel wat terug en dan begin je een gesprek. :slightly_smiling_face:
En dan kan je wel gewoon zeggen dat je hem leuk vindt. ;]
Want om nou een jongen gewoon aan te tikken en zeggen “Ik vind je leuk.”
moet je wel heel veel moed hebben hoor. xD
succes! (:
x

Heb ik ook , maar ik ken hem goed, dus daar heb je niks aan.
Praat idd over school ( saai onderwerp maar het is een begin)
Is er echt helemaal niemand van zijn vrienden groep waar jij ook mee bevriend bent ? Anders kun je daar eens heen gaan om wat te vragen en er dan bij gaan zitten/staan in de pauze bijv.

oke, dat ga ik dan maar proberen(: er zijn wel iets van 2 jongens uit zijn vriendengroep waar ik ook mee omga, dus dat kan ik wel proberen ja. haha, zelfs dat vind ik al eng :flushed: maar iig bedankt!

Ikheb 't zelfde,
good luck girl (:

[i]I have the same problem.
Hij komt bij mij ook aan het einde van de pauze naar me toe en vraagt waar we heen moeten en dan lopen we samen naar het lokaal. En ze zeggen tegen mij dat het lijkt of hij mij ook leuk vind, maar we zien wel.

Good luck, girl![/i]

Dat doet hij ook heel vaak bij mij ja, steeds vragen waar we heen moeten en dan meelopen. En sommige mensen zeggen ook dat hij me leuk vindt, ik hoop dat ze gelijk hebben XD jullie ook allebei succes! (:

[i]

Wauw, echt heel herkenbaar!
Ook al laat de jongen die ik heel leuk vindt het niet echt merken dat hij flirt,
maar we hebben heel vaak oogcontact en niet van één seconde ofzo, nee echt lang.
Eén keer was het gewoon te éng.
Ik liep langs een lokaal en keek naar binnen, hij stond aan de andere kant van het raam waar ik naar binnen keek.
Mijn God, ik heb nog nooit zo lang oogcontact met een jongen gehad.
En daarna weer en weer.
Ik vind hem zo leuk, precies net als jij ga ik natuurlijk niet tegen hem zeggen dat ik hem leuk vindt. Dàg! Straks wijst hij mij af, haha.
Maar sorry voor dit shitverhaaltje, just to let you know you’re def not alone.
Beschouw het maar als een up!
Heel veel succes en als ik tips weet zal ik het zeggen. ;$

GOOD LUCK![/i]

Herkenbaaaaaar!

Misschien kun je een keer zeggen: Ahh ik heb zin in iets lekkers te eten, zullen we na school ergens lekker broodje halen ofzo? :wink: Heel spontaan en niet echt zoals een date, maar toch een begin! En dan kun je misschien daarna als het gezellig was weer eens afspreken!

Succes!

bel m gewoon op met de vraag wat is het rooster/ wat is het huiswerk.
deed ‘mijn jongen’ ook altijd bij mij, en daar op volgde hele gesprekken van zo’n 2/3 uur.

bedankt allemaal! er zitten al best veel dingen bij die ik echt durf, haha. &voor de mensen die zeiden dat ze ook zoiets hebben; succes!;p

ik ook…ook andere vriendengroepen maar wel flirten/praten
het is zo moeilijk want als hij je afwijst dan wordt alles zo weird…

Ja inderdaad! En een paar van zijn vrienden zie ik er ook wel voor aan om dan flauw te gaan doen…