Lederen lappen kopen

Ik wil graag een tasje, handschoenen en spats maken van leder. Ik was afgelopen week op Castlefest en daar kon je leder kopen, maar omdat het weer niet mee zat had ik geen zin om iets te kopen. Daar heb ik nu spijt van.

Mijn vraag is dus waar je leder kan kopen buiten de fantasy beurzen om in de buurt van Rotterdam en Delft. Ik heb al op internet gezocht, maar het enige leder wat ik kon vinden was voor autobekleding.

Ik heb dus redelijk dus en soepel leder nodig. Kan je het op de markt van Rotterdam kopen? Het is me niet opgevallen de laatste keer dat ik er was.

Heb je op de site van Castlefest gekeken welke standhouders er waren?

http://www.castlefest.nl/kopen.php

Wat stom dat ik daar niet aan gedacht heb. Ik heb de winkel op Castlefest gevonden (http://www.echtleer.nl) Het is alleen heel ver weg voor mij, want het ligt nog boven Alkmaar. Gelukkig kunnen ze het ook opsturen maar dat kost 10 euro.

Ik wil dus nog steeds weten of je het ook in de buurt van Rotterdam kan kopen. Op een beurs/markt/winkel.

Je kunt ook namaakleer kopen. Dat is gemaakt van een soort van plastic. Het is véél goedkoper en heel soepel. En het is veel makkelijker te vinden dan echt leer.

Nepleer of echt leder; ik weet van allebei niet waar ik het hier in de buurt kan kopen. Als ik dan toch opzoek ben koop ik liever echt leder.

Als de eerste dingen goed lukken wil ik ook proberen een corset te maken.

Kijk hier eens

Hebben gewone stoffenwinkels dat niet dan?

Bedankt, maar deze winkels verkopen producten van leer en dus niet een stuk leder.

Ik heb geen idee of gewone stoffenwinkels leder verkopen. Volgens mij weet ik er ook maar 1 in Rotterdam. Ik ga morgen naar Rotterdam om op de markt te kijken.

en heb je het gevonden?

Nee ik heb het niet gevonden op de markt. Er waren ook veel kraampjes niet.

Nu weet ik niet waar ik nog meer kan kijken. Ik ga wel even op zoek naar een stoffenwinkel. Als ik niks vind wacht ik wel tot de Elf Fantasy Fair in Arcen.

bij de leerlooier in den haag kan je heel veel soorten leder kopen. Het is gewoon een winkel dus je kan er altijd terecht kijk ook eens op www.leerlooier.nl

In de buurt van R’dam zei je toch. Kijk eens op de markt voor kunstleder. Kunstleder is altijd geweven aan de achterkant. Maar kan ook wel zo’n 10,- euro of meer kosten per meter.

Hoi
Mijn vraag is :
Welke dagen is er ledermarkt in Rotterdam ??

In utrecht op de lapjesmarkt is ook een kraampje met leer volgens mij

De keer dat ik er was iig wel

Edit: Zie nu dat het topic heel oud is.

Hha XD^