Lederen jassen terug in ja/nee

Overal zie ik nu mensen rondlopen met lederen jassen: zowel meisjes als jongens :slightly_smiling_face:
zelf heb ik ook zo’n jas gekocht xD
Maar wat vinden jullie ervan? Gaan jullie mee met de ‘rest’ en hebben jullie ook zo’n jas?

Nou kheb zelf een zwarte leren jasje, met van die 2 knoopjes onder en boven. Maar kheb t altijd wel leuk gevonden, niet alleen maar omdat anderen er ook mee lopen.

Vind t wel stoer bij mezelf met een ‘driehoeks’ sjaal.

zijn die ooit uitgeweest dan ?

nee, die zijn nooit uitgeweest =p

haha geen idee of die ooit waren uitgeweest, maar het valt me nu op hoeveel mensen zo’n jas dragen

Idd. ik heb voor deze lente achtig iets gewoon weer een opvolger gekocht !

Zijn nooit uitgeweest inderdaad. Heb een mooie leren jas van 2 jaar terug die ik nu nog wel eens draag. En 2 neppe leren jasjes van de H&M omdat ik het model gewoon leuk vind :}

Leer gaat niet in of uit :grinning:

huh ik had 2 jaar geleden ook al een lederen jas ? Dus waarom zou je nu opeens ‘meegaan met de rest’ als je er een koopt ?

Ik vind zo’n jassen wel tof, maar als ze van goede kwaliteit zijn.
(zo van die lakleren dingen van ¤10 vind ik afschuwelijk xD)
Ik heb er zelf ook een en ik vind dat ze tijdloos zijn.

Inderdaad, zoals hierboven al wordt gezegd. Leren jasjes zijn niet in of uit. Die zijn er altijd al geweest.

Maar als ze ‘uit’ waren geweest, bepaal dan gewoon voor jezelf of je het mooi vindt, in plaats van als een schaap de kudde volgen.

Leren jassen zijn tijdloos, basic en kunnen altijd. Maar je ziet ze nu inderdaad extreem veel (gelukkig :grinning:)

ik heb ook een zwarte en i like it

zo als al meerdere mensen zeiden, maar dat was ook het eerste wat bij mij op kwam toen ik de titel zag.
leren jassen zijn nooit uit geweest!

Ik vind ze gewoon vet! maar ik heb een groene met een schuine rits, niet zo standaard dus

zijn nooit uit geweest hoor.