Leave-in conditioner

Voor de vakantie ben ik opzoek naar een fijne leave-in conditioner, het liefst in sprayvorm. Welke is fijn (en ruikt lekker) ?

Ik heb geen idee, upje dus.

Ik heb ook geen ideeee…

Ik heb er één van het merk schwarzkopf & het heet gliss kurr hair repair spray. Als je geen beschadigd haar hebt, bestaat het ook nog in een andere vorm. Zoek het maar eens op (:

Word je haar daar niet ontzettend vet van?

Nee, helemaal niet.
Mijn haar wordt er althans niet vettig van & mijn haar wordt nogal snel vettig van haarproducten.

Van glisskur heb je zo’n antiklitspray, maar daar ruikt je haar zo lekker van en word ook nog zacht en is herstellend en nog meer moet je maar op het flesje kijken, is te koop bij kruidvat voor 6 euro geloof ik zoiets.

Nadeel: ik doe er zelf niet heel lang mee.

http://img99.imageshack.us/img99/8345/p4010001.jpg

Zelf gebruik ik de linker. iets van 4 euro bij de kruidvat.
hij ruikt lekker en mijn haar wordt er super zacht van!

Oeh daar heb ik de bodylotion van wist niet dat daar producten voor in je haar te krijgen waren.

weet ik niet :slight_smile:

syoss

kan iemand mij vertellen hoe je dat nou moet gebruiken? Want als je dat gewoon in je natte haar spuit, glijdt het er toch uit, of het wordt toch heel erg vet?

Ik heb een gele tube van Etos Huismerk, is ook erg fijn :slightly_smiling_face:

Nee, gewoon na het wassen en uitspoelen je haar handdoekdroog wrijven, leave-in conditioner erin doen en je haar stylen/drogen zoals je altijd doet :wink:

ok, dus daarvoor alleen shampoo gebruiken en geen normale conditioner?

Nou ik gebruik ook altijd gewoon conditioner en daarna nog weer leave-in.

Moetje voor leave-in per se ook eerst normale conditioner gebruiken?

nee hoeft geloof ik niet, maar ik doe het wel omdat mn haar dan nog zachter is :stuck_out_tongue:
Ik heb die van biosilk en die kan je ook voor body gebruiken staat erop… :confused:

Daar heb ik serum van,en hij is inderdaad heel erg fijn!

OMG die wil ik ook! heb ik al eerder gezien/geroken bij de Kruidvat en was echt lekker!