Le temps libre jongen !

Is er heel toevallig iemand die in frankrijk op de camping Le temps libre is geweest? ^^
en deze jongen kent?
haha, hij staat ook al in het knapste jongen die je persoonlijk kent, en toen was er iemand naar de camping geweest.

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/09/08/1283964755-860.jpg

dit is hem, jaaaa duidelijke foto! hij stond toevallig op één van me foto’s, en toen heb ik hem er uit geknipt. Hij heet Gael ofzoiets, en op facebook kon ik 'm niet echt vinden geloof ik.
iemand die hem toevallig kent? :relieved:

Haha ik zag hem idd al in dat topic staan.
Sorry kan je niet verder helpen.

Hahaha nee, succes met je zoekactie XD

haha, thank you thank you ! :bowing_man:

haha, succees!:wink:

Ja!!!
mijn broer!!!
& je spreekt het uit als ‘Gaal’
grapje

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Dan heb je een zwaar knappe broer :smirk:

upje…

hahaha
sorry ik ben daar niet op vakantie geweest maar upje voor jou
:slightly_smiling_face:

haha, ik heb ook op le temps libre gestaan! was het een franse jongen? d’r begint nog geen belletje te rinkelen iig. vond je het ook een kutcamping of…?

@flinkfoudt; hee nog een le temps libre’er! wanneer ben jij er geweest? dit jaar? of eerder?:stuck_out_tongue:

even btw; ik ben er ook geweest xD

haha, ja het was een franse jongen, die daar de activiteiten regelde, vooral die met sport. Ik stond er dit jaar, haha, wel leuke camping (a) jij dan?

haha, ja het was een franse jongen, die daar de activiteiten regelde, vooral die met sport. Ik stond er dit jaar, haha, wel leuke camping (a) jij dan?

upperd :grinning:

ja ik stond er dit jaar ook. eerste twee weken van de bouwvak, volgens mij was dat eind juli tot begin augustus ong.? weet niet precies meer. Ik weet alleen dat nederlandse meisje van de animatie, ik vond de camping helemaal niks… de omgeving ook niet. alleen het zwembad was wel fucking nice! en ik heb niks geen nederlandse jongeren gezien in de tijd dat ik er was, dus toen maar contact gelegd met fransen en italianen! was ook wel gezellig. maar ik zou zowiezo neimand die camping aanraden…

maar ot. nee ik heb geen idee, de franse jongens van de animatie vond ik niet echt waarvan ik zeg wauw:p

haha oke ;p vet meningsverschil.
Ik stond er 9 augustus tot 16 augustus.
Ik vond wel gezellig, ja die jongen was trouwens frans, die van de animatie, maar toen ze zichzelf gingen voorstellen, hoorde ik dat.
Maar ik zat ook op mooi plekje op de camping dusja.
haha bedoel je wel dezelfde? ^^

en up :smirk: