Le Sac Dress

Hallo iedereen,

Ik kwam zo net een erg leuk & apart jurkje van American Apparel tegen: le Sac Dress. Het is een jurkje dat je op verschillende manier aan kan doen, dus eigenlijk een in alles (ofzo :stuck_out_tongue: ). Het jurkje is in allerlei kleuren te koop.
Een paar foto’s ter illustratie :

http://verbazend.files.wordpress.com/2009/06/sf_sac-jpg.jpeg

[ die link als de foto niet goed upload : ]http://verbazend.files.wo…/2009/06/sf_sac-jpg.jpeg]

Mijn vraag aan jullie: wat vinden jullie van zo’n jurkje?
En denken jullie dat het iemand zou staan die een maatje 40/42 heeft?

Bedankt & groetjes :slightly_smiling_face:

Emma

ah wat super leuk! :slightly_smiling_face:
Weet je hoe duur ie is? Ik vind hem echt leuuuk!
En ik denk dat het je wel staan hoor!

Hij kost 38$ dus ± 28 euro. Maar er komen super veel verzendkosten e.d. bij! Dat is echt super jammer, dus ik moet eerst even uitvinden hoe ik het goedkoop naar Nederland krijg… hahah xD.

Ik vind dat jurkje echt heel leuk en handig! Maar dat jurkje staat iedereen hoor, en ik denk dat ie op veel manieren juist leuker staat bij meisjes die geen maatje 34 hebben :wink:!

kende ik al (:
ik vind het idee wel leuk maar ik zou t zelf niet zo gauw kopen

Ik vind 'm leuk, maar waarom koop je 'm niet gewoon in de winkel? Dan heb je geen verzendkosten.

I LOVE IT <3 die heb ik ook gepast in mintgroen.x

leuk :slightly_smiling_face:!
how much met verzendkosten dan?

super leuk waar kun je die kopen of bestellen ?

Ik vind hem leuk,
maar maten zeggen niets.
Ik heb soms ook maat 40 van jurkjes en ik ben niet wat dikker/molliger of steviger gebouwd o.i.d. als je daarmee op doelde. =)

Maar als je daar wel op doelde, dan vind ik het wel kunnen, hij zit niet strak ofzo en hij accentueert de taille wat ik best mooi vind als je gewoon een taille hebt zegmaar.

Ik denk dat als tailleriemen je leuk staan, dat dat lintje hierbij om je taille ook super staat =)

Die ken ik ja! Vind 'm nog steeds heel leuk, enneh dat kan je vast hebben hoor met die maat. Waarom niet :slightly_smiling_face:

Oh dat is echt leuk! Mag ik vragen waar je die kunt kopen? Want ik zoek al heel lang een leuk jurkje. x)

hij is ook 38euro. Als je op de site van American Apparel zelf de regio in Europa verandert, krijg je euro prijzen, dan istie dus 38 euro. Verzendkosten naar Nederland zijn 8 euro dus totaal 46 euro.

Ik denk dattie met maat 40/42 best wel staat, alleen misschien istie wat kort. Maar dat verschilt per persoon ook weer of je het kan hebben of niet :slightly_smiling_face: Vind hem zelf ook erg leuk, maar ik ben lang en stevig (1m80, maat 42/44) dus ik denk dattie mij helaas niet zo goed staat :frowning_face:

Die winkel zit gewoon in Rotterdam en Amsterdam enzo hoor? Hij staat denk ik zelfs leuker bij een maatje 40/42 dan een 34…

Owh wat stom van me, je kan het natuurlijk ook via de American Apparel online EU shop kopen… ^^

[ Hier is de link :
http://store.americanapparel.eu/rsa0300.html?cid=29 ]

Waar in zelf aan twijfel het ‘‘one size fits all’’ idee zeg maar…

Maar bedankt iig voor alle reacties :slightly_smiling_face:
xx

Deze winkel zit inderdaad gewoon in Rotterdam, in het centrum (misschien net erbuiten)
Daar heb ik hem ook zien hangen, dus dan kan je hem gewoon passen als je dat one size niet vertrouwt (: