Lay's Maak de Smaak

Je kunt op de Lay’s site weer smaken verzinnen, net als vorig jaar met de patatje joppie-chips :’)
Ik heb al Chicken Tonight en stokbrood met kruidenboter ingestuurd, ben benieuwd :’)

Hebben jullie ook al smaken bedacht?

Die mango van vorig jaar was echt lekker ^^

macdonalds frietsaus hebben wij ingestuurd

Ja dat is echt lekkere saus!

oooh coool ik ga ook wat bedenkenn

Klinkt lekker, die smaken die jullie hebben bedacht! Vooral Chicken tonight lijkt me lekker =D.

Ik stuur niks in want ik weet niks, verder wel toffe actie, die smaken van vorig jaar waren enorm lekker.

Lijkt me wel lekker, denk ik. Zelf ben ik echt slecht in smaken bedenken. :stuck_out_tongue:

ik hou niet zo van die gekke smaakjes, doe mij maar gewoon een zak naturel of paprika chips haha. dus ik stuur ook niks op.

UP!

up… ik ben echt niet goed in dingen verzinnen

Ik vind die aparte smaken echt zwaar ranzig! Voornamelijk die Patatje Joppie bah!

Die Patatje Joppie vonden mijn vriend en ik superlekker toen we in Nederland waren! :grinning:

Maar hier hebben we een Bicky Burger-smaakje, maar die smaakt echt naar niks :frowning_face:

Men, die smaken lijken me lekker!

Kip kerrie? :’)

Of Sushi chips :"D

Ik heb een ongelovelijke liefde voor Mosselen. Maar mossel-chips? Nah.

^IEEUW dat lijkt me echt goor.
Ik ben zeeuws, maar mosselen lust ik écht niet. ieuwieuwwieuw.

Trouwens; die patatje Joppie vind ik best wel goor. maargoed.
De standaard smaken zijn sowieso beter. (:
Of bolognese, die is ook lekker. maar die hele aparte dingen zijn vaak niet superlekker ofzo, vind ik.

Ik heb echt geen goede ideeën, dus ik wacht maar af wat andere mensen opsturen, en dan maar hopen dat er iets lekkers bij zit. Patatje joppie vind ik trouwens wel heel lekker <3