Laxeertabletten

[i]Val je veel/snel af, met laxeertabletten?

Ik hoor de laatstetijd veel mensen over laxeertabletten, daarom ben ik benieuwd wat het precies inhoud.

(Ben niet van plan om zó af te gaan vallen hoor, ben blij met mezelf. :slightly_smiling_face:) [/i]

lijkt me niet echt gezond

by the way; drop & van die keelsnoepjes kunnen bij overmatig gebruik ook een laxerend effect hebben… :stuck_out_tongue:

Ja al die gore zoetstoffen zijn laxerend.

Dan zit je de hele dag op de wc als je die dingen inneemt XD

Volgens mij moeten ze dat niet laten uitlekken aan anorexia pacienten.

In drop snoepjes niet zo gauw.

Maar;

• Keelsnoepjes
  • pepermunt
  • Kauwgom
    bevatten de stof; Sorbitol. En dat is best schadelijk voor je maag waar je inderdaad een laxerend effect van krijgt.

Heeft geen enkele zin!
Er gaat alleen heel veel vocht uit je lichaam en je moet heel vaak naar de wc.
Doordat er zoveel vocht uit je lichaam gaat weeg je minder, maar je valt niet af! En het is ook nog slecht ook!
Is echt niet aan te raden!

Van laxeertabletten val je inderdaad af. Maar NIET in vet. Alleen in vocht. Je schijt jezelf helemaal leeg, je raakt dus al je vocht kwijt en daardoor kan je uitdrogen.

en vocht weegt ‘zwaar’, dus ja, logisch dat je dan afvalt. En je hele lichaam gaat naar de klote.

.

Ik gebruik het ook wel eens, maar sinds ik het gebruik ben ik wel helemaal weg van de wereld, ik droom veel meer, ben snel duizelig en erg moe! maar ik raad je wel aan als je het wil gebruiken, véél water blijven drinken & GOED de bijsluiter lezen en dus niet meer dan 4 per week nemen.

ja dat staat ook op mentos enzo XD

hahahha

mijn broer moest 3 liter laxeermiddel drinken :’)
voor zo een darm onderzoek
toen heb ik hem best heel erg uitgelachen
omdat het faaacking goor was

maar gewone laxeertabletten zorgen er voor dat niet heel je darmen leeg worden gemaakt maar alleen een stukje van het uiteinde
en het is niet gezond idd

mag ik vragen waarom je het gebruikt?

Je hele lichaam gaat er door naar zn grootjes, dus niet erg slim

Het ligt er maar net aan waarvoor je het wil gebruiken, tegen opsipatie of om af tevallen

Heeft iemand misschien tips, hoe ik kan stoppen met laxeren? Of het in elk geval af te bouwen? Meestal gaat er 1 doosje per dag doorheen (30pillen). Ik verga van de buikpijn en ik kan niet meer uit huis omdat ik alleen maar op de wc zit, of in de buurt ervan. Ik ben uitgedroogd en slap en ik kan niet zoveel meer.
Ik weet dat ik een probleem heb, en ik weet ook dat ik AN heb (ik ben in behandeling) dus dat hoef je me niet te vertellen. Waar ik in behandeling ben, schenken ze er niet zoveel aandacht aan; nogal vreemd voor een eetstoorniskliniek, maarja.

Ik wil écht geen aandachttrekken, ik wil er heel graag vanaf… :frowning_face: :frowning_face:

liefs

Niet meer kopen?

als het zó makkelijk zou zijn… :frowning_face: ik ben er gewoon verslaafd aan ik kan niet zonder :frowning_face:

iedere dag gewoon 1 minder totdat je er geen meer neemt :slightly_smiling_face: