Laxeerpillen?

Ik wil graag wat afvallen en gewoon gezond eten helpt niet. Nu heb ik gehoord dat je van laxeermiddelen snel afvalt, heeft iemand hier ervaringen mee? en waar koop je deze laxeerpillen? Want ik heb nu ook gehoord dat je van laxeerpillen zwakke darmen krijgt, en uiteindelijk heel slecht voor je is en verslavend werkt. Heeft iemand hier nou ervaringen mee en zou die mij wat informatie kunnen geven?

Niet doen, is echt heeeel ongezond voor je. Je raakt helemaal uitgedroogd erdoor.

Ik heb er geen ervaring mee maar het is sowieso slecht voor je darmen neem ik aan. Je kan beter naar een diëtist gaan

Oh ja lekker gezond, aan de laxeerpillen. o.O Dat is echt niet slim hoor. Ga gewoon gezond eten en sporten.

Idd, NIET doen.
Het is echt héél ongezond.

Als je op een deftige, doeltreffende en gezonde manier wilt afvallen ga je best naar een diëtist.

Naast gezond eten zou ik eens gaan sporten, vaak heb je dan niet meteen resultaat omdat je ook spieren opbouwt dus qau gewicht kan je misschien rond hetzelfde blijven, maar aan je lichaam is dat vaak duidelijk te zien. dus wel dunner, niet lichter

niet doen. Het is ook vaak voor mensen met eetstoornissen braken of laxeerpillen toch? :S

Ja ik eet gezond en ik doe een vooropleiding van dansen, dus ik sport ook wel genoeg. Ik was nu alleen geinteresseert in het gebruik van laxeermiddelen, want als je een vrij normaal gewicht heb bij een dansacademie ben je hun wereld gewoon te dik

Je valt hooguit af door vochtverlies: lekker gezond. Je bent constant aan de spetterschijt en je houdt bijna geen voedingsstoffen vast. Sinds ik ermee gestopt ben, ben ik alleen maar afgevallen… Niet doen dus!

Niet doen, ga gewoon sporten, veel gezonder.

van dansen bouw je spieren op. misschien moet je eens speciaale oefeningen of sporten doen om af te vallen. dus calorie verbranding.