Laxeerpillen?

Ik wil graag wat afvallen en gewoon gezond eten helpt niet. Nu heb ik gehoord dat je van laxeermiddelen snel afvalt, heeft iemand hier ervaringen mee? en waar koop je deze laxeerpillen? Want ik heb nu ook gehoord dat je van laxeerpillen zwakke darmen krijgt, en uiteindelijk heel slecht voor je is en verslavend werkt. Heeft iemand hier nou ervaringen mee en zou die mij wat informatie kunnen geven?

Niet doen, is echt heeeel ongezond voor je. Je raakt helemaal uitgedroogd erdoor.

Ik heb er geen ervaring mee maar het is sowieso slecht voor je darmen neem ik aan. Je kan beter naar een diëtist gaan

Oh ja lekker gezond, aan de laxeerpillen. o.O Dat is echt niet slim hoor. Ga gewoon gezond eten en sporten.

Idd, NIET doen.
Het is echt héél ongezond.

Als je op een deftige, doeltreffende en gezonde manier wilt afvallen ga je best naar een diëtist.

Naast gezond eten zou ik eens gaan sporten, vaak heb je dan niet meteen resultaat omdat je ook spieren opbouwt dus qau gewicht kan je misschien rond hetzelfde blijven, maar aan je lichaam is dat vaak duidelijk te zien. dus wel dunner, niet lichter

niet doen. Het is ook vaak voor mensen met eetstoornissen braken of laxeerpillen toch? :S

Ja ik eet gezond en ik doe een vooropleiding van dansen, dus ik sport ook wel genoeg. Ik was nu alleen geinteresseert in het gebruik van laxeermiddelen, want als je een vrij normaal gewicht heb bij een dansacademie ben je hun wereld gewoon te dik

Je valt hooguit af door vochtverlies: lekker gezond. Je bent constant aan de spetterschijt en je houdt bijna geen voedingsstoffen vast. Sinds ik ermee gestopt ben, ben ik alleen maar afgevallen… Niet doen dus!

Niet doen, ga gewoon sporten, veel gezonder.

van dansen bouw je spieren op. misschien moet je eens speciaale oefeningen of sporten doen om af te vallen. dus calorie verbranding.

Ze sport al, zoals ze zegt. En je hebt vast ook geen ‘gezond eten’ tips nodig want dat zul je ook al wel doen. Maargoed… Laxeerpillen zijn echt niet hulpzaam. En al helemaal niet als je een dansopleiding doet die lichamelijk vrij veel vergt (lijkt mij).

Je valt daar inderdaad door af.
Toen ik een verstopping in mn darmen had, kreeg ik daar ook laxeerpillen voor.
Je moet het alleen niet gebruiken als het niet nodig is, dat is echt heel dom.
Je darmen worden er ‘lui’ van, waardoor ze dus steeds minder goed gaan functioneren.
Gewoon niet doen dus, dat is echt heel slecht voor je.

Je zegt dus dat je gestopt bent, en daarna nog alleen maar bent afgevallen? dus ook als je stopt, val je daarna nog af?

Je kan ze gewoon bij de Kruitvat (oid.) kopen, ik raad het niet aan.

dames en heren, zie hier; het begin van een eetstoornis.

natuurlijk moet je dat niet doen!
Je lichaam raakt uitgedroogd, het is zó slecht voor je.
En dit is al helemaal een flutreden. Nee hoor meis, doe maar niet. Je bent jong, en over 10 jaar weet je zeker dat je de juiste keus hebt gemaakt; niet aan beginnen.

Ik had nogal een eetprobleem en deed alles om dun te zijn. Ik woog 52 kg, en schoot toen door naar 44 kg (dat kwam niet door de laxeerpillen maar door het weinig tot niet eten). Nu ik gewoon gezond en regelmatig probeer te eten weeg ik 48, 4 kilo minder dan eerst. Misschien een beetje vreemd om zo ‘normaal’ te praten over mijn problemen maar de harde feiten zijn het duidelijkst lijkt mij zo…

Ja ik ben gestopt met die pillen omdat ik ze niet meer nodig had.
Daarna ben ik ook niet meer afgevallen.

Meid, je moet van die dingen afblijven.
Je weet zelf al dat ze niet goed voor je zijn en verslavend kunnen werken.
Waarom denk je er überhaupt dan nog aan om ze te gebruiken?
Ik moest ze toen gebruiken omdat ik last had van een verstopping, niet omdat ik af wou vallen.

Jezus, het zijn geen snoepjes hoor o.O
Je moet ze niet zomaar gebruiken.
Je kan beter vetverbrandende oefeningen doen.

http://mens-en-gezondheid…ig-effect-wel-schade.html

lijkt me wel slim dat je dit even leest!