Law and order svu

Ik vroeg me af of iemand hier op girlscene net zo verslaafd is aan law and order svu als ik?! :slightly_smiling_face: Ik vind het echt een geweldige serie, met geweldige acteurs!

jaja geweldige serie:D
helaas komt het nu steeds minder:(

i love it, wil het nooit missen :stuck_out_tongue:
alles van law and order vind ik leuk. Vanavond weer :heart:

Ik ben echt verslaafd! Ik heb de dvd-boxen van seizoen 2 t/m 6 (A)
Seizoen 7 komt in april uit :grinning:!

haha ik kijk het gewoon op tv. Maar volgens mij heb ik bijna alles al gezien, want ik kijk steeds dubbele afleveringen XD
Kijk je ook Cold Case? Dat vind ik ook leuk haha. Ik ben verslaafd aan van dat soort tv series.

kijk het soms wel maar vind CSI en zo leuker.

Hmm cold case vind ik iets minder… Ik vind de acteurs van svu gewoon geweldig! Wist je dat ze in Amerika al met seizoen 10 bezig zijn? In Nederland blijven we hangen bij seizoen 5 en 6 volgens mij…

okee ;p
o lord, had ik maar alle dvd boxen XD ik vind alle law and orders leuk XD

Ik vind alleen svu leuk eigenlijk! Dvd-boxen zijn echt een aanrader! Als je een keer niks te doen heb ga je gewoon law and order kijken! Ik heb er nu 5 met gemiddeld 22 aflevering 5x22=110 afleveringen! Ik verveel me nooit :stuck_out_tongue:

Upje!

beste serie ever!!XD

hoe duur zijn die boxen??

That’s so funny, ik wou net ook dit topic starten, had al op hyves gekeken, maar die hyve heeft maar 236 leden :S

I love it, het is zo actueel. en spannend, afschrikwekkend, en gruwelijk, Maar toch ergens af en toe ook grappig.

Nou moet ik zeggen dat ik niet vrolijk wordt van suv. Vind L&W Intent trouwens ook super, vooral met die ene leuke acteur.

Maar t is dus nogal depressing, toch kijk ik het altijd, t is gewoon te verslavend. Cold case keek ik ook, maar dat had altijd het eind resultaat dat ik zat te huilen, dat vond ik echt te zielig, dus daar ben ik mee gestopt. Het kwam ook altijd voordat ik uitging, dus dat was geen goede sfeerstarter. miss dat ik binnekort stiekem weer ga kijken.

10 seizoen? wat leuk, ik vroeg me namelijk echt af of het wel gekeken werd :grinning:

same.

De boxen zijn tussen de 30 en 45 euro :wink: Iedere box zitten dus ongeveer 22 afleveringen en meestal 6 dvd’s! Wat zijn jullie favoriete acteurs? Mijne offcourse benson & stabler :grinning:!