Laurens Fotografie

Na lang twijfelen toch maar besloten hier een topic te openen om jullie mening & tips te horen. Ik fotografeer sinds januari 2013 met mijn slr Nikon D3100. Daarbij heb ik 2 lenzen, beide Nikkors. Eentje van 18-55 mm en 55-200 mm, de laatste gebruik ik het vaakst. Voornamelijk fotografeer ik honden, waaronder het meest mijn eigen hond.

Nou, hierbij enkele oudere fotootjes. Moet de nieuwe foto’s nog eens uploaden.

Het stokstaartje <3

Wauw ik vind je foto’s echt erg mooi!
Echt super mooi scherpgesteld enzo.

Mooie lichtinval, en dat stokstaartje - wow.

Vind alleen de laatste niet zo sterk qua kleuren etc.

Dankjewel! :hugs:

De laatste is inderdaad niet zo sterk qua kleuren, maar dat kwam voornamelijk door lichtinval en omdat de zon niet achter mij was. Deze foto is een half jaar geleden gemaakt, dus ondertussen heb ik weer wat ervaring bij. Ik hoop in de zomervakantie veel landschappen te kunnen fotograferen om zo weer wat bij te leren.
Ik zit er aan te denken gratis fotoshoots te doen om te oefenen. Maar hier ben ik nog niet zeker over.

Je zou kunnen beginnen met je ouders/zusjes/broertjes? Met mensen uit je eigen omgeving werken is misschien prettig om mee te beginnen? Zodat je kan wennen aan wat je tegen ze moet zeggen, hoe je ze op hen gemak kan stellen etc.

Dat kan wel, maar ik ken niet meteen mensen die graag model spelen. Maar dit is wel een goed idee.

Ik vind die foto van die kat heel mooi op de een of andere manier! Mooie scherpte!