Lauren conrad's boek: Style

Heeft iemand van jullie het boek van lauren conrad: style?
Zo ja, is het een leuk boek. En wat staat er allemaal in?

nee.hoeft ook niet.

nee heb hem nog niet, maar ga hem wel halen!

dat hele boek ken ik niet :$…

dit zeggen ze bij bol.com;
[i]In her first-ever style guide, Lauren offers tips on how to create your own unique look, shares her favorite sources of inspiration, and identifies the absolute must-haves for any fashionista’s wardrobe. Along the way, she examines her fashion evolution, from California-casual teen to camera-ready style icon and clothing designer.

From beauty advice and hair secrets to how to shop vintage or find the perfect T-shirt, Lauren Conrad Style unlocks the mysteries of being effortlessly chic. With Lauren’s guidance, you’ll look and feel stylish every day.[/i]
ik wil hem voor sinterklaas (:

Dankje! ja, ik wil hem voor mijn verjaardag:D

Lijkt me leuk!
Het enige nadeel is dat het in het Engels geschreven is, of is er ook een Nederlandse versie?

Misschien ga ik het boek bestellen, maar ik weet niet of je er echt iets van ga kunnen leren. Ik denk als je elke maand je favoriete meidenmagazine leest, dat je misschien wel meer zou kunnen leren!

Ik denk dat ik die eerste wil, LA candy… weet iemand of die leuk is?

Zou die ook in het nederlands zijn?

Style is niet een vervolg op L.A. Candy, hoor. Het zijn twee individuele boeken. [;

Hij is volgens mij niet in het nederlands

Ja, weet ik! Maar ik vroeg me af of hij een beetje leuk is :grinning:

up…

ben ook benieuwd naar dit boek.

Mijn vriendin heeft hem, die was er heel enthousiast over :grinning:

Ehm, ben niet van plan om het te kopen. Ik lees alleen boeken van echte schrijvers.

Ja, die is echt superleuk. Naar mijn mening tenminste. Ik ben heel moeilijk in het beginnen van een boek lezen, maar toen ik uiteindelijk tóch was begonnen, kon ik niet stoppen. Echt superleuk boek! Heb nu ook het tweede deel en ga Style ook zeker kopen! x

uhm. kan iemand een voorbeeld van de binnekant inscannen? xd

ik heb hem,
maar er staat niet echt veel over lauren zelf in.
meer over basiskledingstukken en hoe je met accesoires je outfit mooier kan maken.
ik vind hem een beetje tegenvallen.