Lauren Conrad - Style

hee.
ik las net dat Lauren Conrad een derde boek heeft gepubliceerd.
Het boek style.
Geweldig, wie wilt er nu niet zoals haar uit zien.
Wie heeft het toevallig al gekocht? Zo ja, waar?
Ik was op bol.com aan het kijken,
bij de ene staat niet leverbaar en de ander ziet er qua voorkant heel anders uit.
Welke is de goede?

hier zijn beide links:
niet leverbaar:
http://www.bol.com/nl/p/e…e381769192#product_images

die met een andere voorkant:
http://www.bol.com/nl/p/e…html#product_description

x

misschien is de tweede een speciale editie?

Is de eerste niet gewoon nl en de tweede in het engels?

@MadeByMy: ja dat zou best kunnen! Maar als je dat boek in het engels bijvoorbeeld bij selexyz wilt kopen, heeft die dezelfde voorkant als het boek dat bij bol.com niet leverbaar is…

Ow oke dan weet ik het ook niet meer…

Kan je hem niet gewoon in een normale winkel kopen?

de tweede is in het engels, de erste in het nederlands

ze zijn allebij engels ,
maar de eerste is original want als je de foto’s van lauren conrad kijk bij booktour . dan zie je dat ze de eerste boek in haar handen heeft. (:

oké. thanks
maar uh… waarom is die dan niet verkrijgbaar?

ehh ik wil er niet zo uit zien als zij?

Maar waarom is die tweede dan duurder? Als die eerste een originele is. c:

ja. ik snap het ook niet!

Ehm waarom is iedereen obsessed met Lauren Conrad? Vind der wel leuk hoor, maar verder ook niks.

is die wel in het nederlands?
als dat zo is zou ik m zelf ook wel willen denk ik haaha

volgens mij omdat de ene met een harde voor en achterkant is en de andere gewoon slappe voor en achterkant? das het enige wat ik kon vinden op bol.com

ik heb de tweede net besteld bij bol.com, ik ga ervanuit dat ik hem binnen een paar dagen heb, zal ik dan even opnieuw posten of ga je hem sowieso bestellen?

als ik jou was zal ik gewoon ff naar ene boekwinkel gaan dan kan je zien in welke taal die is enz.

Bij zowel Selexyz als Bruna hadden ze hem niet (in Almere).

volgens mij is hij nog niet uit in nederland. weet het niet zeker, maar bol.com heeft geen voorraad, die bestellen alles bij central bookhouse. Central bookhouse heeft alle boeken van heel nederland, dus als bol.com het niet heeft, is het er ook echt niet.

^ik werk trouwens in een boekenwinkel dus vandaar dat ik het weet :’)