Lauren Conrad Side Braid (hair)

Hoi, weten jullie hoe je de lauren conrad’s side braid moet maken?
of weten jullie een youtube filmpje ( in 't nederlands graag )
x

hihi ik weet niet eens wat dat is,
dus ik wil wel filmpje zien!

http://www.youtube.com/wa…uMYU&feature=channel_page

bedoel je dit?

je bedoelt dat vlechtje? daar is hier al een filmpje op geweest op girlscene :stuck_out_tongue: dus ff de zoekmachine gebruiken zal ik zeggen…

je neemt een pluk haar (aan de kant van je voorhoofd) of je pakt je lok.
je pakt een klein plukje die je verdeelt in 3 stukjes. je doet ongeveer 3 slagen een “normaal” vlechtje maken.
vervolgens pak je bij elke slag (dus wanneer je een plukje (nr 1.) haar over een ander plukje (nr. 2) doet een plukje haar erbij. dus: plukje 1 word groter/dikker want je pakt een plukje haar uit de bos haar die je nog wilt invlechten.
zoals ik al zij doe je het “dikke” plukje haar nr 1. over nr. 2.
dan doe je weer een plukje haar uit de bos haren bij plukje nr. 2. plukje haar nr 2. doe je weer over plukje 3. en nr 3 (jaa nummer 3 want een vlechtje maken doe je met 3 plukjes) word weer wat dikker doordat je er een extra plukje haar uit de bos haren die ingevlecht moet worden erbij.
zo ga je door totdat je je hele bos met haar (die je wilt invlechten) heb “opgevlochten”. dan maak je je vlecht vast met een klipje en tadaaa :stuck_out_tongue:

ja die maar die kan ik inet zo goed zien ik snap die french braid niet :expressionless:

het is gewoon een invlechtje
misschien kan je wel op youtube iets vinden over een invlecht ?

Mascha heeft er een filmpje over gemaakt, & volgens mij zijn er ook meerdere topics al over.