Laura Dekker het zeilmeisje.

Volgens mij houdt dat kind echt heel veel van zichzelf. En ik dacht dat het na die wereldreis wel afgelopen zou zijn met die nieuwsberichten over haar maar dat blijkbaar dus toch niet, heeft ze niet al genoeg aandacht gekregen?

Ik vind er idd ook wel een beetje verwend, ze mag al een wereldreis maken en die dingen maar ze heeft nu nog meer eisen.

Maybe heeft een van de piraten haar huiswerk gemaakt in de ruil voor seks ofzo. =)

HAHAHA. Indeed.
1+1=2 .

die wereldreis vond ik al scheef… ze heeft nog leerplicht maar ach ze mag wel ff paar jaar gaan varen hoor want dat is haar droom die ze persé nu wil volgen…
Zouden andere dat ook mogen als ze dat voor zouden stellen? nee denk het niet…

en dat ze nu ineens in Nieuw Zeeland wil wonen is ook al scheef… bepaalt zij alles daar ofzo?

Echt gewoon een verwend kind, die denkt dat ze gewoon kan stoppen met school en naar Nieuw-Zeeland kan gaan, na haar zeilavontuur. Het klinkt hard, maar ik hoop echt dat ze een keertje problemen krijgt.

Niet interessant.

Ik had er geen problemen mee dat ze een solo zeiltocht wilde maken. In tegendeel, ik vond het altijd leuk om haar stukjes in de krant te lezen. Maar nu is ze weer in het nieuws met dat ze naar Nieuw Zeeland wil gaan verhuizen, maar dat vind ik een beetje overdreven. Ze heeft duidelijk een eigen wil en is mij iets te verwend.

Dit.

Ja, jammer maar er geldt nu eenmaal een leerplicht en die is er niet voor niks.

ik vond haar knetter gek
maar nu is ze helemaal van de wereld
het is gewoon vaag meid,verwende kind

En ik mocht niet eens 1 dag eerder op vakantie tss

Misschien is ze nu zwanger en hoeft ze dan niet meer naar school want ze is dan 16&pregnant en komt op tv en dan krijg ze lekker weer aandacht want zij + aandacht = happy laura en dan krijg laura money. Maar pappie/mammie zijn verantwoordelijk over het geld

eigenlijk ook best een wtf momentje dat zij een heel wikipedia pagina heeft

Ja precies, ze maakt er eigen regels.
‘AAAAAH MAMMIE IK WIL DJAREJIWQWJFD NAAR NIEUWZEELAND’
'dat kan niet
‘OKE. IK GA WEL’

inderdaad, wij krijgen na 3 dagen (on)geoorloofde afwezigheid een leerplichtambtenaar achter ons aan, moeten van school af of een hoop geld/stufi terugbetalen en de helft van de tijd is het gewoon geoorloofd maar daar kraait geen haan naar.

En zij…

en papa;

JA GOED, DOEN! LEUK!
want dan stook ik mama op

Verwend kind dat het is.
Ik hoop op een mini-gevalletje Titanic. Laat haar boot maar omslaan door een ijsberg. (niet dat ze daarbij in de buurt komt maar oké)