Laura Dekker het zeilmeisje.

Wat vinden jullie nou allemaal van haar plannen en ideeën?
Ze heeft op zo’n vroege leeftijd al een wereldreis gemaakt, wil nu gaan wonen in Nieuw Zeeland…
Wat is jullie mening daarover? (:

xo

Als ze daar wilt wonen, dan gaat ze daar wonen :’’) Boeit mij niks.

echt een doordrammertje, en die vader is het volgensmij alleen met haar eens om die moeder op te stoken. Zo’n kind hoort niet op zee, daar heeft ze nog jaaaren voor wanneer ze niet meer leerplichtig is, ik ben het er mee eens dat je je dromen waar moet maken maar niet ten koste van andere dingen.

Maar ze wil juist onder de Nederlandse wetten uitkomen… @GlasGow

Als zij wilt gaan, dan moet ze lekker gaan. Ze moet alleen zelf nog even beseffen dat ze beter een paar jaartjes kan wachten. Maar zolang ze dat niet doorheeft, tja, dan moet ze het lekker zelf uitzoeken.

Hoe oud is ze nu?

Ze heeft een doel en ze gaat er voor. Wie zijn wij om daar over te oordelen?

Dit. Dat ze haar eens naar haar leeftijd gedraagt.

Ze is minderjarig en ze wil alleen maar met er zeilboot zitten maar ze wil niet naar school. Ja zo kan ik ook wel even een hobby/droom hebben (dansen) en daarvoor moet ik ook vaak naar een ander land maar dat kan niet altijd ivm school. Zij negeert de wetten gewoon.

16

[quote author=TonijnSalade link=topic=250333.msg12718288#msg12718288 date=1346689996]
Hoe oud is ze nu?
[/quote
16 dacht ik.

Indeed. Dan heeft ze dus geen diploma en kan ze op haar latere leeftijd van een uitkering profiteren.

Ze heeft toch huiswerk gemaakt op die zeilboot? Ik vind 't knap dat ze het voor elkaar heeft gekregen!

Ze is daar geboren he, dus terug naar haar roots.
Ach, prima. Alle rare en bijzonder kinderen hebben wat.
Kijk nou naar die 2 dyslectische broers. Come on, zo kan ik wel jaren blijven zeilen omdat niemand me wil aannemen.
Get a life!

Dat kind boeit me zooooo niet hè. Maar ja, als ze op reis verkracht en vermoord wordt door een stel Somalische piraten hoor je mij niet klagen. :’)

Made my day.

:'D

Ja huiswerk gemaakt maar denk je dat ze er echt wat van heeft geleerd? Komop je zit midden op de zee dan zit je aandacht niet bij huiswerk maken denk ik.

Laat dr maar lekker weggaan. Verwend kutkind

Volgens mij gooide ze gewoon haar huiswerk het water in…