Laten we het eens hebben over

Poep.

Nou ik weet dat dit heel erg vies klinkt en het spijt me als iemand het eten is dan zou ik wel maar niet verder lezen. Tenzij je ertegen kunt of het niet smerig vindt=)
Toen ik een tijdje met mijn vriend had kwam hij met het volgende:

Meisjes kunnen niet poepen.

Ja ik weet het is de grootste onzin die ik ooit heb gehoord en ik heb serieus een uur liggen lachen, was er zelfs van het huilen zo grappig vond ik dat.
Ik natuurlijk zeggen dat is niet waar wij kunnen wel poepen.
In het weekend hadden we het hier weer over, hij vroeg mij dus zie je mij al op de wc zitten poepen? Of als hij over straat loopt en hij kijkt iemand aan ziet hij die persoon ook niet voor zich op de wc.
Ik zo nou nee eigenlijk niet…
Hij dus ook niet daarom is hij van mening dat meisjes niet kunnen poepen.

Nu is mijn vraag:
Ben jij het hiermee eens? Maar dan met jongens natuurlijk.
En zie jij je Beste vriendin/vriend/familielid of een onbekende zo op de wc zitten? xD

Hij vermoord me als hij weet dat ik dit hier erop heb gezet.

Je kan het je niet voorstellen en je denkt dat iedereen je alleen maar raar gaat aankijken als je zegt dat je moet poepen, maar het is een van de normaalste dingen op aarde o_O Iedereen MOET het volgens mij wel doen, anders functioneren je darmen gewoon niet xD

ja ik zie iedereen zo op de wc zitten zelfs beatrix of whatever wie.

*krijgt flashbacks van een vakantie in Portugal*

Kan het niet bij beatrix, johnny depp en wat andere bekende mensen. Bij normale mensen kan ik het wel.

Ik word nieuwsgierig.
Wat deden de mensen in Portugal?
ik heb bijna nu al spijt van mijn vraag.

Wel mee eens enzo.

hahah omg beatrix, nee daar zie ik niet echt nee.

nee ik zie niet zovaak mensen voor me wanneer ze poepen.

Ik heb vaker gehoord dat jongens denken dat meisjes niet poepen, dat vind ik zo dom. Hoe moeten mensen anders hun darmen legen?

Ik heb een week niet kunnen poepen :'D

Hahahahaha wtf, dus omdat je mensen niet voor je kan zien op de wc, kun je niet poepen?

Huh? Hoe kun je zoiets denken? Soms vraag ik me af of mensen wel van deze planeet zijn.

Ah dat is kut :’)
Ik had eigenlijk een ander verhaal verwacht, over Portugezen die met open deuren poepen en zo. :3

Hahaha, op zich is dat niet normaal, maar dat heb ik zelfs wel eens in Nederland. Ik heb echt rare darmen, er gaan zo 4 dagen voorbij zonder dat ik heb gepoept :’)

^Bij mij ook, ik heb zo’n slechte stoelgang niet normaal.
je word bedankt opa!

Dat heb ik ook, en dan denk ik dat kan toch niet gezond zijn.
Gelukkig ben ik niet de enige =)

Tegen mij word altijd gezegd dat ik meer moet drinken.

Mijn vriend had een soortgelijke opmerking. Een vriend van hem was er heilig van overtuigd dat meisjes niet poepen.

ik een keer 2 weken in portugal niet :’) toen ik thuis kwam, kwam alles eruit hahaha

lekker. Er ligt nu een kroket op mijn bord.