laten we ECHT gaan leven.

ik doe mee
maar ik zit eigenlijk nooit op msn
en hyves uh ja daar kijk ik alleen maar foto’s haha

mee eens
maar ook weer niet, heb best wel eens vrienden gemaakt via hyves. op die manier beginnen te praten en dan in het echt ook met elkaar gaan praten. :]

mmm, ik ben er zelf niet contact gestoord van geworden ofzeu… Maar ken wel mensen die dat een beetje zijn ja.

Helemaal mee eens, iedereen zit zoveel achter de computer en dan vooral msn en als die domme profielendingen.

Zelf heb ik geen msn of hyves ofzoiets, gelukkig niet. Als je hier weer zo’n dom bericht ziet van een meisje wat helemaal loopt te stressen, omdat een jongen doei zegt zonder kusje op msn, vraag je je echt af waar dit naartoe moet.

ik zit op dit moment trouwens wel veel op internet informatie enzo opzoeken, omdat ik nu overdag nogal veel tijd heb. maar dat is over een tijdje ook weer afgelopen. Gelukkig, want mijn leven is niet een leven achter de computer…

hmm is wel een beetje waar ja
maar ik leef al wel echt hoor ^^
en via internet is ook een goeie manier om contacten op te bouwen met wie je dan laten echt contact hebt toch?:slightly_smiling_face:

Ik ben te verlegen.

Ik praat juist meer in het echt 'p
Want meestal lopen mn gesprekken op msn zo dood af.
Heey
Heey
Alles goed?
Jmj
Ja Ok
Nog wat leuks gdn?
Nee jij?
Neeh ook niet
Oke.

.
MAre ik ga Doeeg(L)LOVEYOU
Doeeg ly².

Dat is toch gwn saai.
Dus praat ik gwn in het echt, dat is ook veel leuker.
hiehie;
Maar met mn vriendinnen heb ik wel boeiendere gesprekken heur haha

hehe ik maakte vandaag een praatje met iemand onbekend toen ik stond te wachten voor de openstaande brug :'D

Ik heb vaak dat ik op de computer ga om iets te doen te hebben. Maar als ik er eenmaal opzit verveel ik me dood.

hoe upload je fotos in een bericht?

http://www.girlscene.nl/handleiding

Beetje overdreven.

Klopt niet echt bij mij.

Ik geef mensen nauwlijks complimentjes over internet, ik geef het eerder in rl.
Ik praat niet zomaar tegen iemand over internet, ook niet in het echt.
Misschien ben ik eerder ‘mezelf’ (wat dat dan ook maar mag zijn) via de pc, maar verder ben ik niet anders.
Ik heb soms namenlijk helemaal niets te zeggen (of te typen), en dan doe ik dat ook lekker niet. Net zoals in het echt (maar in het echt ben ik wel ‘stiller’)

Ben ik het opzich wel mee eens,
msn./hyves is wel leuk voor oppervlakkig contwact zeg maar,
maar zeker niet meer!
je moet niet, net zoals mijn vriendin haha :p, je hele liefdesverhalen & geheimen tegen iemand op msn gaan zeggen,
want mijn vriendin had dat dus gedaan tegen zo’n andere vriendin,
maar toen bleek dus dat er een vriend van die vriendin;s broer op haar msn zat & heeft het dus tegen iedereen doorgeluld ._.’

damn. whats youre problem again?
dat mensen elkaar eerder leren kennen via hyves, msn etc? meer vrienden erdoor maken? wat maakt t uit… toch leuk dat je die ene jonge nu wel durft uit te vragen en anders niet? Leuk toch om je vriendenkring beetje uit te breiden, wat maakt jou t uit.

lang leve de msnhelden.

ik zit vrijwel nooit op msn, heb het gewoon :slightly_smiling_face:
en dan nog, dan zeg ik echtecht gewoon wat er in me opkomt, dus wat ik normaal ook zou zeggen, that’s me. En hyves wordt echt gehaat door mij, woooow zo dom zeg! Ik doe mee trouwes!

Ik ga t ook probere!

Dankje !
^^ dat was eigenlijk ook mijn bedoeling,
maar toen moest ik bijna van de comp af,
dus heb ik hem maar even snel afgetypt,
en niet echt leuk gemaakt ofzo.

En dat verlegen zoals iemand hiervoor zei heb ik dus ook,
ik haat dat echt. Maar daar kom je niet van af als je alleen op msn blijft praten,
en daaar kom je echt niet vanaf als je alleen op msn blijft praten.

Ik vin dat het dan ook mag, want dan KAN je ze gewoon niet in het echt zien,
maar ik bedoel meer van als je gewoon ze in het echt ziet enzo, waarom zou je dan zoveel hyven/msnnen