laten verlangen naar jou.

wat moet je doen om een jongen naar je te laten te verlangen ??
en ook al je nog niks hebt?

mijn vriendin deed een op een date, terwijl ze strak naar de televisie bleef kijken, haar vestje uit omdat ze het gewoon warm had. en later vertelde die jongen, die nu haar vriendje is, dat toen ze dat deed, hij helemaal gek werd en haar nog leuker vond…

een beetje dat soort dingen…’;D

.

Ik had gelezen dat ze het spannend vinden als ze een stukje van je bh bandje zien :grinning:

Dat vind ik eigenlijk wel lelijk ;d

1 van de makkelijkste dingen die er zijn. Maar toch moeilijk uit te leggen.

Lip bijten/ likken?

Een banaan of een lolly eten? Spreekt voor zich waarom denk ik :cowboy_hat_face:

voorover leunen zodat je wat inkijk hebt? maar doen alsof het niet express is haha.

xd, hier moest ik om lachen

als ik zo’n ‘‘ik-lik-overdreven-aan-een-onzichtbaar-ijsje’’ -beweging doe (als je begrijpt wat ik bedoel) en dan mn ogen een klein beetje dichtknijp, dan word mn vriend helemaal wild. :’)
succes!

up

Huh? Dat doe je gewoon in de lucht? :'D

ik had gehoord datt als je een stukje van de bandje van je bh laat zien, en op je lip bijten…

Over je sleutelbeen wrijven, over je lippen likken, met je bhbandje spelen… :stuck_out_tongue:

over je sleutelbenen wrijven ?? dat ziet er toch heel stom uit…

onee ik snap het al ><

ik snap m niet? nu voel ik me heel dom.

ik dacht eerst wrijven, zoals je je handen over elkaar wrijft als je het koud hebt. maar je moet gevoon heel licht met je vingers erover gaan, … denk ik…

je haar naar achter schudden!

Wat ik doe is gewoon recht in z’n ogen kijken, je ogen mooi helder open.

‘Wat?’
‘Niks…’ *glimlach*