Laten gaan of houden..

Ik heb hem zo juist laten gaan…

bedankt voor jullie reacties…

Als je pas een week hebt, en je twijfelt nu al, wordt het waarschijnlijk niet heel veel beter.

Succes dus!

Als hij lief en aardig is, dan zou ik hem nog een kans gunnen, want je hebt toch een afspraak gemaakt, en als je dan toch niks voelt, moet je het laten gaan.

x

dat had ik ook, ik was heel lang een beetje aan het flirten met een jongen en toen hij smste dat ie me toch best leuk vond had ik er eens heel slecht gevoel bij. dus probeer even goed na te denken wat je nou voor hem voelt, want hoe langer je met hem hebt hoe moeilijker het wordt om uit te maken, wanneer je hem niet leuk vindt, succes & sterkte dus!

Dankjewel… ik vind het echt moeilijk…

Ja, gewoon film gaan kijken, als in nog een kans, en als je dan nog twijfelt, hem laten gaan ja.

.

Misschien als je bang bent dat hij iets doet wat je niet wilt, kan je een vriendin smssen dat je film gaat kijken, en dat als er iets aan de hand is, dat je naar het toilet loopt en haar smst ofzo…?

Verder zou ik het gewoon proberen, ik wilde het na 1 week ook uitmaken omdat ik bang was maar dat is m’n eerste vriendje dusja haha ik was zenuwachtig enzo.

Dankjewel, :slightly_smiling_face:,

Jaa ik ben eigenlijk helemaal niet meer zenuwachtig heb alleen steeds geen zin om naar hem toe tegaan, hij is alleen in de weekenden thuis + evt de vrijdag.

Jij wilt niet meer dan zoenen?
nou dan moet hij dat toch acepteren?
als hij daar moeilijk over doet, en jij vind hem minder leuk worden hierdoor, tja dan me dat voorstellen.

nog even aankijken denk ik, als je gevoel niet verandert en hij blijft meer willen dan zoenen enz en jij niet. (laat je vooral niet pushen)
dan dumpen die handel .
succes!

ben het eens met Iamsas

"