Late Sinterklaas surprise

Ik vier komende donderdag een late Sinterklaas met vriendinnen. Het is de enige dag dat we allemaal kunnen dus doen we het beetje laat. We hebben ook lootjes getrokken en ik heb me beste vriendin getrokken dus wil wel iets leuks maken, maar heb nou een probleem, WAT!?

Ze houd heel erg van lezen maar ze vertelde dat ze dat al sinds basisschool al krijgt (boek) en dat niet meer leuk vind. Verder delen we een droom om samen wereldreis te maken nadat we afgestudeerd zijn en was dan ook van plan om een wereldbol van papier-maché te maken met mooie plaatjes erop waar we naar toe moeten. En dan besluiten leraren net allemaal toetsen te plannen komende week maar papier maché kost nou best wel veel tijd. Iemand idee hoe ik zoiets kan maken wat snel gedaan is?? Of andere leuke ideeën? Hoeft niet perse maar haar te maken hebben kan ook gewoon een leuk meiden ding zijn, als het maar niet te veel tijd kost :frowning_face:

Je kan ook het idee van de wereldbol in een landkaart veranderen. Als je even googled dan vind je heel veel leuke dingen die je kan doen met een landkaart.

Je kunt ook ipv op GS te zitten, beginnen met de wereldbol.

OT: Geen idee, sorry. Vind het zelf altijd verschrikkelijk om iets te bedenken.

Je kan bij elke hobbywinkel een papieren bol vinden, die zeg maar uit twee helften bestaat en leeg van binnen is. Hem ik ook wel eens voor een surprise gebruikt, heel makkelijk en handig, kan daar gewoon het cadeautje in. :slightly_smiling_face:

[quote author=ICExCOLD link=topic=289148.msg274084098#msg274084098 date=1387129016]
Je kunt ook ipv op GS te zitten, beginnen met de wereldbol.

OT: Geen idee, sorry. Vind het zelf altijd verschrikkelijk om iets te verzinnen

Ja je hebt gelijk, maar doe dit ook alleen even snel tussen leren door dat gaat met papier maché wat lastig :wink:

Dit is helaas geen oplossing voor mij, woon in best wel klein dorpje, geen hobbywinkel :frowning_face: wel een goeie en zal m zeker onthouden! Dankje !

Je kan kijken of je een wereldkaartposter kunt vinden (bij de V&D ofzo)
dan plak je dat ergens op (prikbord, piepschuim ofzo) en dan prik je daar stokjes op bepaalde plaatsen in met daar foto’s van die plaats aan.

Ja dat is een leuk idee! Maar is dat iets voor surprise, want waar zou ik cadeautjes moeten doen? :blush:

Misschien kun je ergens op die wereldkaart een briefje verstoppen met waar het cadeautje ligt.

http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/het-sinterklaaskerst-surprisesgedichten-topic-82736.850.html

Hi!

Ik zag gisteren op fb een hele leuke kerst surprise/ inpak tip voorbij komen! Heb even gezocht waar het ook al weer was: was op de fb van cadeaugeheimen:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=461707580600600&set=a.450862745018417.1073741828.450851468352878&type=1&theater

Die is zooo geweldig! Zat zelf ook nog een beetje in de late-surprise-stress, maar dat is nu helemaal voorbij, dank je wel! :slightly_smiling_face:

Haha! Fijn dat ik je kon helpen, baalde zelf dat ik niet aan kerstcadeaus doe maar aan sinterklaas anders had ik deze ook zeker gebruikt! :slightly_smiling_face: