Lastigvallen

Hai meiden

Ik heb even snel een profiel gemaakt omdat ik echt niet meer weet wat ik moet doen.

Nou het zit dus zo, 3maanden geleden had ik een relatie met een Turkse jongen, het was helemaal geweldig enzo maar op vakantie ben ik vreemdgegaan.Hij is er zelf achter gekomen omdat hij mijn hotmail gehackt had.Sindsdien haat hij me echt heel erg.Hij heeft het daarna uitgemaakt wat ik heel erg snap, maar nu gedraagt hij zich gewoon als een stalker.Hij zegt dat hij alles weet wat ik doe enzo.

Maar het punt is, gisteravond heeft hij mijn twitter gehackt en alle berichten die ik en de jongen waarmee ik vreemdging erop gezet.Iedereen kom dus alles lezen.Toen heeft hij me 500 mails geschreven met alleen het woord HOER.

Ik ben nu echt heel erg bang als er nog meer komen gaat, en ik vind niet dat hij hier ongestraft mee weg kan komen.Ik ben er echt helemaal kapot van.Weet iemand wat ik het beste met deze situatie kan doen?Ik wil gewoon voorkomen dat hij het niet weer doet.

Al mijn wachtwoorden heb ik al veranderd, maar hij heeft ook een nieuw email adres gemaakt met mijn naam, dus ik denk dat hij van plan is nep profielen te maken ofzo.

Heel erg bedankt alvast, ik ben echt radeloos.

Ik heb geen ervaring met zo’n situatie maar politie? Als hij doet alsof hij jou is op het internet is dat fraude, en hij is je eigenlijk ook aan het cyberpesten.

Ja daar dacht ik ook al aan, bedankt voor je reactie!!

WOW heel erg veel sterkte!!
Aangifte doen? Iedereen alvast op de hoogte brengen, dat jij het iig niet bent! Sterkte!x

Ik zou naar de politie gaan.

Heel erg bedankt voor jullie reacties!Ik heb alle twitter berichten al verwijderd en bijna alle berichten met hoer ook, maar ik heb nog wel wat berichten(ongeveer 1500) waarin het woord hacked staat…Dus ik denk dat ik dan maar aangifte ga doen!

Ik heb nu alles in een speciaal mapje gestopt, en overal printscreens van gemaakt.Het zijn in totaal 800 berichten met het woord hacked, hoer, slet, of ur hacked by Dutch039.Ik snap niet waarom iemand dit kan doen.Ik heb dan wel iets fouts gedaan maar het is al 3 maanden geleden.Maarja echt super bedankt voor jullie hulp!

Aangifte doen ja. Goed dat je printscreens hebt gemaakt, die moet je bewaren!

wat een idioot tuurlijk vreemd gaan is slecht maar dat hij dan nog zoveel tijd in je steekt om je te haten

ik weet niet egt wat je moet doen ik zou zeggen zeg tege hem als je me zo haat waarom verspil je nog tijd aan me niet dat die daardoor veranderd maar hij denkt dan vast wel wat ben ik triest eigenlijk.

@CHERRYBLOSSOMS ja ik hou jullie wel even op de hoogte!

@petshop ja dat heb ik ook gezegt, maar hij zegt dan gwn rot op en begint me uit te schelden ofzo.Hij is een persoon die denkt dat hij almachtig is, hij doet altijd alles goed en heeft altijd gelijk dus waarschijnlijk voelt hij zich nu helemaal geweldig dat hij dit gedaan heeft…

Heb je een mapje in hotmail gemaakt of een mapje met printscreens? Want dat laatste moet je doen. Als hij weer je hotmail hackt kan hij namelijk al het bewijs vernietigen.
En als ik jou was zou ik nú aangifte doen. Als hij dan verder zou gaan, zoals geweld, dan weet de politie in ieder geval dat hij er iets mee te maken kan hebben. Je moet dit echt zo snel mogelijk stoppen!

@duckface Ik heb beide gedaan!Ja ik wil ook nu zo snel mogelijk heen, maar eigenlijk heb ik geen bewijs dat hij het gedaan heeft.Hij heeft gister tegen me gezegt dta hij iets zou doen, maar ik heb dta gewoon weggeklikt.Dus als ik bij de politie kom met de printscreens enzo, zullen ze me dan wel geloven dat hij het is?

Ja, dat geloven ze wel. De volgende keer als hij zoiets zegt moet je daar wel een printscreen van maken. Dan kan je dat later altijd alsnog naar de politie brengen als bewijs.
Het belangrijkste nu is dat de politie weet dat hij je bedreigt.

Via wat neemt hij contact met je op? MSN? Via daar kan je instellen dat hij de chat berichten opslaat.

@duckface Hij deed via msn ja, alleen ik zat toen op ebuddy en dacht niet na dat hij echt iets zou doen…Ik hoop niet dat hij het vanacht weer gaat doen

oke.
Heeft hij vannacht nog wat gedaan?
En weet je al of je aangifte gaat doen?

Verzamel zo veel mogelijk bewijs en stap naar de politie.
Open anders een nieuw msn gesprek, misschien zegt hij weer zoiets.
Dan heb je in ieder geval bewijs.

Inderdaad, aangifte doen! Ze kunnen ook via het ip-adres achterhalen wie het is, alleen moeten ze dit adres (volgens mij) wel hebben. Dus ik denk dat je dat ook even moet achterhalen. En ook sms’jes enzo (als je die van hem hebt) uitprinten en ook alles opslaan en op een usb stick zetten. Stel dat je computer crasht of hij heel je computer weet te hacken, heb je alles nog.

Daarbij denk ik niet dat hij je ‘haat’. Maar je eerder niet los kan laten. Had hij je echt gehaat, dan had hij geen eens tijd in je gestoken en je genegeerd. Dus ik denk eerder dat dit iets is dat je hem nu moeilijk ‘kwijt’ kan raken omdat hij je leven zo beïnvloedt. Iig, heel veel sterkte en succes, lijkt me erg lastig!

Aangifte doen!

alles verzamelen en daarmee naar de politie gaan.