lastiggevallen!wat nu

Hey allemaal, ik heb een probleem!
Ik word lastig.gevallen door een leraar, ik ben ook door hem aangerand ik durf niet meer naar zijn lessen ! Wat moet ik nu doen?"

Naar de directeur gaan of een vertrouwenspersoon op school

Dat durf ik niet en hij gaat vast alles ontkennen en dan doet hij mij wat

^lieve schat ik denk niet dat ze nog naar hem gaan luisteren als dat echt zo is.
maar ik geloof je niet helemaal want je hebt pas 2 berichten

Hoe oud ben je?

Ik vind het trouwens best vreemd dat je dit op gs zet, maar ok.

Je moet het aan iemand vertellen, de directeur, je ouders, een vertrouwenspersoon … Ik weet niet wie, maar dit mag je niet opkroppen en die leerkracht moet gestraft worden

Als ie dat doet dan hebben alle instanties (directeur, politie… verzin maar iets) gelijk een reden om te weten dat jij de waarheid vertelde. Dus wees wijs en vertel het gewoon. Begin bij je ouders.

Ik ben 15. Ik heb morgen meteen het eerste uur les van hem! Ik durf echt niet. Het derde uur hebben we een mentoruur dus ik ga het vertellen. Denk ik…

Wees geen watje en vertel het gewoon. Vertel het eerst aan je ouders, nu gelijk, misschien dat je dan niet naar die les hoeft te gaan als je echt zo bang bent.

Ok…

Xhartlovertje Ten eerste : Wow.
Ten tweede : Creepy.
Ik kan niets toevoegen, wat de rest zei, dat is het enige wat je kan doen.
Wat helpt het opkroppen?
Je blijft je het voor altijd herrinneneren. En wat als hij het op een dag ziet, als een hint om verder te gaan! Hj doet het misschien niet alleen met jou, wat als hij lang op jouw school blijft en jij happy je diploma hebt gehaald en hij dit bij een ander meisje doet. je wilt toch neit dat een ander meisje zich dan net zo als jouw voelt? (niet dat het dan jouw schuld is, maar je kan het stoppen) Je hebt een stem, probeer die te gebruiken. Het is moeilijk, maar het is beter dan die wat als? vragen die ik je net heb gesteld.

Ja dat is waar. Ik ga het vandaag melden. Ty