Lastiggevallen op msn

Hoii,
ik logde vandaag ik op msn en daar praatte een meisje die ik vroeger op een of andere site had leren kennen tegen me. Nou ja, het begon dus zo:

Omg, jij bent die ene van heel lang terug toch?
-die ene…
die ene?
-je bent echt vaag 0.0

en toen begon ze te schelden met kanker enzo ze zei dat ik echt kanker stoer bezig was enzo.

dus ik zeg iets van: ik heb echt een gruwelijke hekel aan mensen die met kanker schelden.

en toen brandde ze los en vroeg ze of ik haar nog wel kende.

dus ik zei waarvan ik haar kende.

omg, jij speelt dat nog he.

ik heb hier geen zin in, doei.

en toen ging ze over op waar woon je etc.

Ik weet eigenlijk wel zeker van niet maar ik heb toch niks fout gedaan? Naar mijn idee is het echt zo’n ‘‘stoerdoenmeisje’’ en ben ik gewoon erg formeel, mijn mening zeggend. Of niet? Maargoed ze begon dus ook een beetje te dreigen met waar ik woonde, ik moest het zeggen, nu.

OMG, kop inrammen momentje. :slightly_smiling_face:
x

Ik snap niet waarom je zegt ‘je bent echt vaag’, maar anyway, wat boeit het? Je kent haar van vroeger en praat er dus nooit mee normaal. Blokkeer haar gewoon en klaar.

Ze kan me opzoeken als ze wil. Ik had haar op veel social media, die heb ik uiteraar meteen verwijderd, al voordat ze begon te vragen, maar dalijk staat ze hier op de stoep… Ik weet wel dat dat erg onwaarschijnlijk is, maar het is gewoon mogelijk aangezien ze er achter kan komen waar ik woon (plaats)

blokkeer haar op msn? ik denk niet dat ze je echt op komt zoeken, volgens mij is het gewoon een beetje stoer doenerij van haar.

Ik had ook ooit zo’n iemand die zo dreigde toen ik ongeveer net zo oud was als jij en dat was ook nog een jongen die veel kon met pc’s en ik was toen ook ff echt bang dat hij m’n IP adres zou opzoeken en weet ik et, maar ze doen het echt niet. Het is zo makkelijk om vanachter je pc schermpje dat soort onzin te sturen, maar het echt doen is heel wat anders. Ik zou haar idd gewoon overal van af gooien, haar negeren en je niet te druk maken.

leeft msn nog joh…

Ik snap sowieso niet waar je je druk om maakt, blokkeer haar gewoon en einde verhaal

jullie hebben even bevestigt wat ik al dacht, bedankt. :slightly_smiling_face:

^ ik zit er eigenlijk merendeels op voor m’n mails.

Blokkeren.

Kan ook zijn dat ze gehackt is, of iemand van haar thuis die haar gespreksgeschiedenis heeft gelezen en daar jou informatie vandaan heeft.

Maargoed, gewoon blokkeren verwijderen en niet te druk over maken!

Blokkeren en negeren (:
& anders offline tonen op msn maar gewoon praten met andere mensen

Heel simpel, gewoon blokkeren en je bent van haar af.

Gewoon niet op ingaan negeren blokkeren verwijderen
en klaar niet meer op in gaan of zelfs er mee praten