Lastige webshop

hallo, ik heb laatst een stel speakers besteld bij xxl-shop.nl
echter zijn ze defect aangekomen, en heb ik al meerdere mails gestuurd, waarin ik uiteindelijk ook heb moetend dreigen. Ze hebben geen enkele keer gereageerd, terwijl er staat dat ze binnen 12 uur reageren. ook geven ze een niet goed, geld terug garantie, die dus door het gebrek aan reactie ook vervalt.

ik heb inmiddels de kamer van koophandel ook ingelicht. maar weet niet wat ik verder nog kan doen? iemand verder ervaring met lastige webshops?

p.s. ja ik weet dat er veel klachten over het niet reageren online staan!

Dreigen is sowieso geen oplossing. Als het een betrouwbare webshop is is er altijd wel een email, telefoon nummer en misschien ook adres waar je je klacht zou kunnen naar sturen.

geen telefoon, en adres is een retour adres…

gewoon retouren en aangeven dat ze defect zijn en dat je ander wilt.

Heb je niet toevallig met paypal betaald, dan kan je het geld terug vorderen/case openen.

oh. tuurlijk. nog hellemaal niet aan gedacht :stuck_out_tongue:
zal t doen, bedankt haha!