Lastige vragen tijdens solicitatie.

Hee, ik heb de zoekuncie grbuikt, maar niet gevonden.
Ik heb om 1 uur een solicitatiegesprek bij Van Haren.
er leuk natuurljk, want ik ben echt schoneneverslaafd.
maar ik heb op internet rond zitten kijken, en ik heb gezien dat er veel lastige vragen gesteld kunnen worden zoals:

Wat kunt u over uzelf vertellen? (dat is natuurljk niet moeiljk, maar wat vertel je dan precies?)

Waarom wilt u juist voor deze organisatie werken?
·
Wat verwacht u van ons?
·
Hoe stelt u zich het functioneren in deze baan voor?

Waarom denkt u geschikt te zijn voor deze functie?
·
Wat trekt u het meest aan in deze functie en wat het minst?

vooral de dikgedrukte vind ik er lastig te beantwoorden.
ze zjn beste werkgever van de maand,
misschien dat ik daar iets mee kan doen?

help ö

Ze kunnen soms echt kutvragen gaan stellen. Maar je moet gewoon eerlijk blijven en zeggen wat je vind, je niet beter voordoen dan je bent! En ook je minpunten gewoon aangeven denk ik ;p
Succes ermee! :grinning:

Sorry, per ongeluk geciteerd! :stuck_out_tongue:

wat zouden julle oor antwoord geven op die vragen als je bij een schoenenwinkel solciteerd?

Help ^^

-

ik vind het moeilijk wanneer ze me vragen wat je slechte eigenschappen zijn haha :stuck_out_tongue:

Ja ik ook!
ik weet eigenlijk niet precies wat mijn slechte eigenschappen zijn.
het moet wel iets mt dat werk te maken hebben, als je zegt ik kan niet koken, zou dat wel heel stom zijn.

iemand een goed antwoord voor ‘wat verwacht u van ons?’
en ‘Hoe stelt u zich het functioneren in deze baan voor?’

wat je verwacht is bijvoorbeeld een leuk team om in te werken of een prettige werksfeer… dat soort dingen

bij welke van haren ga je sollicitere?

ik heb in alkmaar en castricum gewerkt maar had geen sollicitatie gesprek
zou je der niet druk om maken en bij zo een schoenen winkel gaan ze niet hele moeilijke vragen stellen hoor misschien dat ze vragen of je wat over je zelf wilt vertelle wat je hobby’s enzo zijn en waarom jij hier graag wilt werken

maar denk niet dat ze echt moeilijjke vragen gaan stelle misschiend at ze nog gaan vragen wat je goede en slechte eigenschappe zijn die moet je wel goed bedenken van te voren:Pmaar zou je verder niet zo druk maken:)

succes!

Oke bdenakt!
ik ga in oss (:

ik denk dat je gewoon moet zorgen dat je goed overkomt…

• verzorgt
  • vrolijk
  • spontaan
  • vriendelijk

veel lachen helpt ook behoorlijk :slightly_smiling_face:

dankje! (:
Ik hoop niet dat ze deze vraag gaan stellen: hoe stelt u zich het functioneren in deze baan voor
ik zit daar al lang over na te denken terwijl de vraag niet eens zo moeilijk is.

Buuhh ik ben zenuwachtig.

gewoon jezelf zijn :grin: en aardig zijn
En wat verwacht u van ons?
Een gezellig team dat goed kan samenwerken. zoiets.

Succes! Leuk baantje

Slechte eigenschappen:
Ik ben soms wat eigenwijs maar daar ben ik van bewust en daar let ik dan ook op, en ik ben best perfectionostisch, maar dat kan ook weer een goede eigenschap zijn. ^^

goed?

aa suc6. kdenk niet dat je hier nog wat aan heb maar als je bijv zegt;
ik ben resultaat gericht blabla heb je grote kans dat ze vragen. waarom ben je dat. en waar blijkt dat uit

dankjewel allemaal.
ik hoor vandaag nog iets, hoop dat ik ben aangenomen!

argh, niet aagenomen :frowning_face: