Lastige surprise... [Zie begintekst]

[b]Hey!

Sinterklaas komt alweer bijna in het land, en dit jaar gaan wij voor het eerst surprises doen thuis. Ik heb al vaker surprises gemaakt, namelijk op school, maar dat was gewoon een cadeautje kopen en daaromheen een leuke verpakking maken. Helaas doen wij het anders… Onze surprise moet bruikbaar zijn, dus niet het cadeau maar de surprise zelf is het cadeau. Als het nog te begrijpen is :bowing_man:

Ik heb mijn moeder getrokken. Zij houdt van lezen, hardlopen, fitnessen, wandelen en pff… Waar eigenlijk nog meer van?

Heeft iemand tips om überhaupt een zelfgemaakte bruikbare surprise te maken? Of heeft iemand ook nog ideeën bij haar hobby’s?

Alvast heel erg bedankt :sunglasses:

Liefs, Emm. [/b]

Dus je moet iets maken wat daarna gebruikt kan worden ??

Een bruikbare surprise lijkt me erg moeilijk, aangezien de bedoeling van een surprise is dat je hem sloopt om het cadeautje te vinden…
Maar ehm, moeilijk inderdaad!
Misschien kun je een figuurtje maken van handdoeken? (voor fitnessen). Op internet staan zat voorbeelden hoe je bijvoorbeeld een olifant kunt maken van handdoeken/washandjes.
Voor de rest zou ik het echt niet weten!

Jep…

Is inderdaad lastig… Bedankt voor de tip, ik zal het opzoeken!

Hmm lastig, moet de surprise met haar hobby’s te maken hebben?

Als het er niks mee te maken hoeft te hebben zijn dingen zoals

• Een zelf versierde theedoos erg leuk
  • Of een mooie voorraadpot opfleuren!
    Dingetjes die je daarvoor kunt gebruiken zijn bv mooie linten, stofjes of bv krijtbord verf (dan kun je achteraf nog iets leuks met krijg erop schrijven), of een mooie tekst erop verven!

Verder zou ik bij haar hobby’s niet echt iets kunnen verzinnen. (behalve iets van een boekenlegger bij het lezen)

Maak een groot boek. Van A3 vellen en plak er foto’s en verhalen in

haha ik weet het niet dat is het enige wat ik kan bendenken

Alleen waar moet je dan de cadeautjes in doen…?

de surise moest tch het cadeau zijn ??

haha ik snap het niet meer

Ja er staat de suprise zelf moet het cadeau zijn

Ohja, even verkeerd gelezen. :slightly_smiling_face:

Haha

Goed idee! Zal proberen er iets van te maken, haha. Thanks!

Alsjeblieftt x