Hey!
Ik heb nog nooit echt iets op dit forum gezet maar ik wil toch even wat delen.
Ik ben net 17 jaar en zit in 5 vwo. Vorige maandag, dus bijna 2 weken geleden, kreeg ik via Facebook een appje van een jongen. Hij is de zoon van onze nieuwe buurman (sinds 4 jaar). Ik noem deze jongen even B. B woont niet meer thuis maar is wel paar x per week in de avond bij zijn vader. Hij heeft nu een eigen bedrijfje en mijn vader, die iets met geld doet als beroep, helpt hem met de geldzaken, die snapt hij nog niet zo haha. Maargoed ik zag B. Rond november voor het eerst. Ik had net gedouched, bril op, oud hempje aan: ik zag er niet uit. Hij kwam bij ons thuis voor mijn vader en stelde zich voor. En damn hij was knap!! Toen hij wegwas meteen opgezocht op Facebook enzo haha. Verder heb ik hem nooit meer echt persoonlijk gesproken. Wel eens klein beleefdheidspraatje maar verder dus niet. Iets meer dan twee weken geleden hadden wij buurtfeest. Hij was daar ook voor de eerste keer, voor ons was het een vaste prik. Ik heb me daar prima vermaakt met mijn vrienden/buren en gewoon gedaan zoals altijd. Hem heb ik die dag niet gesproken.
Toen kreeg ik die maandag erop, zoals ik aan het begin net al zei, een berichtje van hem. We hebben een beetje gepraat en op een gegeven moment stuurde hij zijn nummer dus gingen we verder via WhatsApp. Even een greep uit wat dingen die hij zei: ‘mijn vader is er nog niet, kan ik bij jou eten hahahah’ ‘ga je nog wat met de hond wandelen dan loop ik wel even mee’ ‘ik heb echt een zwak voor sproetjes’ (heb ik). Het was op een vrijdagmiddag dat hij zijn nummer stuurde en ook deze appjes. Op vrijdag avond wat later, vertelde hij mij dat hij mij wel interessant vond lijken. Hij wilde op het buurtfeest met mij praten maar dat vond hij toch wat spannend. Hij vroeg om af te spreken maar ik vond dat wel erg snel, en heb even de boot afgehouden. Wel goed aangegeven dat ik het wel een kans wil geven.
Nu zijn er dus wat dingen waar ik mee zit, ik zal ze op een rijtje zetten.
- Hij rookt (wel buiten). Ik vind dat vies en wil niet dat iemnd in mijn bijzijn rookt.
- Zijn vader woont 1 huis van mij vandaan. Daardoor is het nu vaak lastig als B. Bij zijn vader is (we weten allebei niet echt wat we voor een houding moeten geven)
- Ik heb helemaal niks met zijn vader. Heel aardige man begrijp me niet verkeerd, maar beetje apart. Zijn moeder ken ik verder niet.
- we hebben een leeftijdsverschil van bijna 6 jaar. Zit ik zelf niet mee, maar daar gaan geheid heeeel veel voordelen over komen…
- wat daardoor wel is: ik zit op de middelbare school en hij heeft eigen bedrijf. Daardoor leven we allebei met andere tijden (denk aan vakanties).
- De hele buurt zou er wat van zeggen en een mening ovr hebben.
- hij woont 40 min met auto van mij vandaan en ik kan natuurlijk niet rijden. Maar ik wil niet in het begin alles doen als B bij zijn vader is dus…
Dat neemt niet weg dat ik denk dat ik hem leuk vind. Hij is heel respectvol, beleefd, verstandig en hij trekt me heel erg aan door de manier waarop hij praat. Zijn uiterlijk mag er ook zijn hihi
Het verhaal is een beetje lang geworden… mocht je me evt herkennen, graag pb en niks hier insinueren haha
Zouden jullie het een kans geven? Waar moet ik rekening mee houden?
X