Lastige moeder

Hooooi…

Ik heb sinds kort weer met mijn ex…
Hij is nog nooit bij ons over de vloer geweest omdat het er niet van kwam…
Hij is ook niet echt welkom bij ons…

In het verleden heeft hij twee weken vast gezeten omdat hij een taakstraf (die die had gekregen omdat hij spijbelde van school) niet nakwam.
In die tijd hadden zijn zussen zijn pinpas (en pincode)… Deze hadden ze met een smoes bij zijn moeder gehaald.
Ik had met hun afgesproken dat zij een verjaardagscadeau voor hem zouden halen (beetje naïef) en had hiervoor geld overgemaakt…
Echter hebben ze dat niet voor de verjaardag gebruikt, maar hier zijn ze zelf mee gaan shoppen…
Toen ik hier achter kwam was er enorme ruzie tussen mij en die zussen en tussen mijn vriend en zijn zussen…

Nou is het probleem dat mijn moeder mijn vriend hier op aan kijkt omdat het ZIJN pinpas is…
Hierdoor is hij niet welkom bij ons en ik vind dat erg vervelend!
Maar het uitmaken met hem wil ik ook niet!

dat is kut… heben ze dat geld wel terug gegeven?
als jullie echt van elkaar houden en jullie hebben een
relatie van 2/3/4/5/6 maanden moet ze het vroeg of
laat toch accepteren.

wat een vreselijke zussen !!!
probeer eens haar over te halen om met jullie 3e (of 4e ik weet niet of een eventuele vader hier ook een rol speelt ) rond de tafel te gaan zitten en het uit te praten! veel succes ermee :frowning_face:

Ik denk dat je een goed gesprek met je ouders moet aangaan.

dit.
En dan ook goed met je vriend + zijn zussen praten want als je straks heel lang wat met hem hebt dan zul je vast ooit wel eens bij hem over de vloer komen, en als er dan niks is uitgepraat is dat ook heel ongemakkelijk.

Thanks voor jullie berichten!!
Nee, ik heb dat geld nooit terug gehad… Hij zit daar nogal mee en betaalt mij het nu in delen terug… Hoort eigenlijk niet natuurlijk…
En wat die zussen betreft: hij vind ze om deze reden zelf ook niet echt aardig meer. Maar ik ben niet iemand die gelijk gaat schreeuwen als ik ze een keer zie bij hem thuis. Ik kan me wel inhouden.
Maar hij zit er natuurlijk tussenin… Hij zegt dat die er niet mee zit…
Maar zou dat echt zo zijn?

Hij zit daar wel mee hoor! Het is altijd kut als de relatie niet goed klikt met de familie. Ik zou het erover hebben met je ouders het uitleggen dat hij het jou terugbetaald wat een lieve actie van hem is en dat het absoluut niet zijn schuld is. Of neem hem gewoon spontaan een keer mee, dan gaan ze hem vast niet wegsturen!

Ohhhh wát een bitches! Zoiets flik je toch niet… Is stelen eigenlijk he…

Zoiets heb ik dus nog nooit gehoord. Dat kunnen ze toch niet maken! Als het veel geld is zou ik gewoon even de politie bellen en dan moeten ze het wel terug betalen. Maar dat is misschien wel een beetje moeilijk aangezien het wel de zussen van je vriend zijn. En over jou ouders, ik zou hem gewoon een keertje onverwachts mee naar huis nemen en dan laten zien dat hij echt een goeie jongen is en dan zien jouw ouders dat uiteindelijk ook wel. Succes!

Ik neem hem gewoon een keer spontaan mee naar huis inderdaad denk ik!!

THANKS GIRLSSSSS :slightly_smiling_face:

Oei, jij had je er ook niet mee moeten bemoeien ben ik bang.
Er moet een hoop uitgepraat worden.

Maar zo te lezen neem je hem eens onverwachts mee.
Dat kan ook, maar zorg dat er geen heimel van komt.

Jawel… Zijn vader woont in Engeland, dus die is niet in beeld.
Zijn moeder weet ervan en schaamt zich voor haar dochters tegenover mij, maar kan niet veel doen.
Is niet een doorsneemoeder zeg maar… (bijstand)