Lastige jongen

Heee!

Ik heb een soort van probleempje, want er zit een jongen in mijn klas en ik kan heel lastig zien of hij nou wel of niet dingen meent.

2 jaar geleden ongeveer, vond ik hem ook al leuk, en toen had ik ook het idee dat het wederzijds was.
Hij heeft toen zelfs een whatsapp gestuurd of ik hem leuk zou vinden, (want daarvoor waren we een beetje aan het klieren geloof ik, ik weet niet meer echt hoe dat terecht is gekomen), toen zei ik nee, HEEL DOM, want ik vond hem wel leuk. Maar ik vind het altijd lastig hoe anderen erop zouden gaan reageren, en omdat hij altijd een jongen is die grapjes maakt en niet altijd alles meent, kan ik lastig zien of hij het meent of niet.

Nou goed, ik ben hem weer leuk gaan vinden… En hij zit wéér in mijn klas, en ik heb weleens les met hem, waaronder 1 les waar ik alleen zit (mijn vriendinnen zitten allemaal ergens anders), en dan zegt hij altijd dingen van : heyy, met zo’n vaag gezicht, of heyy lekkerding, (Ja stom als je het zo leest), maar hij doet het ook wel vaker dan 1x per les, altijd als ik tijdens hem langsloop of iets anders, dan doet hij dat, in ieder geval aandacht zoeken of een opmerking maken.

Het klinkt nu eigenlijk wel overduidelijk dat hij mij leuk vind, (terug te lezen) maar ik kan dat zo moeilijk zien bij hem. Want hij doet het ook wel bij een paar andere vriendinnen (van de vriendengroep), en dat maakt het zo lastig.

Het is ook niet zo’n jongen die met elk meisje flirt en vanalles, dus moeilijk…
Ik weet niet wat te doen nu eigenlijk :frowning_face: Het is zo lastig.

Iemand tips?

Respect als je dit hebt gelezen, haha.

Liefs !
x

Wij kunnen ook niet weten of hij bepaalde dingen meent, ook als hij dat tegen iedereen doet. Ik zou zeggen, ga een keer wat met hem doen, leer hem beter kennen buiten school om.

Ik vind het niet zo overduidelijk dat hij je leuk vindt, want dat zeggen hoeft niks te betekenen.

Daarnaast vraag ik mij af of je het verschil ziet tussen leuk vinden en aardig vinden, aangezien het alleen is wanneer je bij hem in de klas zit.

Maar vraag of hij iets met je wilt gaan doen (drankje doen ofzo), weet je het gauw genoeg :slightly_smiling_face: en dan kun jij ook kijken of het echt leuk leuk vinden is.