lastig .

Laatst zat ik in de klas met een vriendin. we verveelde ons zo dat zij het nummer van haar neef aan mij gaf. we zaten een beetje met hem te praten maar we deden net of we iemand anders waren, uiteindelijk hebben we maar gezegt wie we waren.
Sindsdien praat ik elke dag met die jongen. Alleen mij vriendin vindt het helemaal niet leuk, telkens als hij begint te praten & ik terug praat wordt ze boos dat ik niet met hem mag praten. Die neef van haar & ik hebben het er al over gehad, en we hebben allebei tegen elkaar gezegt dat we iemand zoeken van onze eigen leeftijd.
Alleen we praten nog wel met elkaar en mijn vriendin wordt alleen maar bozer.
Wat moet ik doen ?

hoe oud is die neef dan

stoppen met praten :’)

aan de ene kant zeg ik: stoppen met praten, maar aan de andere kant… je vriendin heeft zelf het nummer van haar neef gegeven dus dan moet ze ook niet miepen dat jij met hem praat! vraag aan je vriendin wat ze er zo erg aan vindt…

What is the fucking big deal?

Je práát alleen maar met hem, het is niet zo dat je hem bespringt. En trouwens, al was dat zo zou je vriendin blij voor je moeten zijn.

Wat een vreemde vriendin. XD
Gewoon lekker door blijven praten, had zij dat nummer maar niet moeten geven.

dubbel

vraag aan je vriendin WAAROM je niet met hem zou mogen praten? Ze is volgens mij gewoon jaloers dat je aandacht krijgt van een jongen

als ze niet zou willen dat jij en haar neef met elkaar praten, had ze zijn nummer aan je moeten geven. Had ze maar aan eerder aan moeten denken, dikke pech

*had ze zijn nummer NIET aan je moeten geven