lastig

laat maar

Ik snap er geen ruk van, sorry! Zie dit maar als een upje

Ik volg je verhaal eigenlijk halverwege niet meer. Wie vind je nou precies leuk want het lijkt net alsof je een lijst af aan het gaan bent van zijn vrienden om daarmee te flirten.
Meid, jongens weten het gelijk als een vriend van hun met iemand bezig is. En je zult idd ongetwijfeld in hun gezelschap als een hoer worden genoemd & ik vind het eerlijk gezegd ook nog terecht. Als je iemand leuk vind ga je niet met zijn vrienden flirten&zoenen. Ookal mag je nog zoveel kicken op aandacht.

jij zoent ook met iedereen.
Ik zou het gewoon opgeven, dan ga je toch weer naar Roel of Jaap of een van die andere mensen die je heb gezoend? Toen je dat deed vond je het ook niet erg voor Kees dus waarom nu wel.

eeuh jaaa…
ik zeg dit niet vaak maar is misschien een beetje je eigenschuld…
en als je echt heel graag nog een kans wil, zou ik bij ruzie’s hem maar een beetje gelijk geven en heel erg hopen dat het goed komt
EN NIET MET ANDERE JONGENS GAAN ZOENEN!!

vind je het raar dat mensen je als een slet bekijken?
je hebt in dit ene verhaal al met een stuk of 5 mensen lopen zoenen.
Kan je het hem dan kwalijk nemen dat hij even niets meer met jou wilt?
no offences maar ik zou beginnen met eens te kijken naar hoe jij je gedraagt in plaats van trucs te zoeken om het goed te maken…

Als je met 5 jongens van de vriendengroep hebt gezoend, ben ik bang dat geen één er van je zelfs meer leuk vind. Jongens houden daar niet van, wat volkomen logisch is trouwens. Dit is niet gewoon ‘spontaan’ hoor, zoals jij het noemt. Ik zou het opgeven, bij heel het groepje, zij zien jou nu toch (sorry als dit lullig klinkt) als afgelikte boterham, ze hebben je allemaal al gehad. En denk de volgende keer na als je weer een leuke jongen tegenkomt. Als je iemand leuk vind moet je je maar gewoon inhouden.

Meisjes zoals jij mag ik niet.
Vind je het gek dat hij je niet vertrouwt, kijk eens naar je gedrag.

nope. ik heb geen tips voor je.

TL;DR

whoot? xD

sorry kan je het niet ff samenvatten?

Ik heb wel een tip voor je; respecteer jezelf eens en ga geen bevestiging zoeken bij elke jongen die je ooit ontmoet.

Uhu als je denkt dat je serieus genomen word heb je het echt mis! Iedereen ziet jou als een meisje dat makkelijk te krijgen is. Als je zo gezien word worden okee, dan begrijp ik je bijnaam slet ook wel. Mijn gedrag is het tegen overgestelde dusja weinig tips voor je. En idd met IKWILGEENNAAM eens. Kijk naar jezelf hoe je gezien word worden, maar op deze manier kom je niet ver…

Om te beginnen zou je zijn vertrouwen terug kunnen winnen door je - zoals je het zelf verwoordt - iets minder ‘sociaal’ te gedragen! Je zegt dat je die jongen leuk vindt, maar hoe zou jij je voelen als hij binnen zo’n korte periode met vriendinnen van jou had gezoend? Zou jij hem dan nog een blik waardig keuren?

Denk je even in wat hij allemaal van jou heeft moeten zien/ horen? Dat zou ik ook een vreselijke afknapper vinden… Ik zou iets minder ‘sociaal’ gaan doen als ik jou was…