Lastig..

Haay,

Ik heb een crush, we vinden elkaar heel leuk. Het voelt als alsof we samen zijn dus ik noem hem maar mijn vriend. Ik zit straks in mijn periode dus waarschijnlijk ligt het daar aan. Ik bedenk heel de tijd rare dingen over dat ie met een ander gaat en dat hij me heel de tijd negeert, het is niet zo maar het voelt zo. We zien elkaar heel even niet en we praten niet constant op whatsapp. Ik ben emotioneel en bang voor niks. Zal ik met hem praten? Terwijl er niks aan de hand is of… Ik heb geen idee wat ik moet doen. Hoe zouden jullie hier mee dealen?

Ik zou er niks over zeggen en gewoon rationeel denken. Je zegt zelf al dat je weet dat het niet zo is, hou dat vast en denk daaraan als je weer rare dingen denkt.

Als ik het zo lees hebben jullie nog niet officieel een relatie, en geloof me, jaloerse/achterdochtige vriendinnen schrikt jongens af. Hij heeft ook zijn eigen leven dus ik denk dat hij waarschijnlijk niet 24/7 de tijd heeft om te antwoorden, ook al deed hij het misschien eerst wel. Jij hebt het op het ene moment ook drukker dan het ander. Je zegt zelf al: je bent bang voor niks. Het zou zonde zijn als je hem daardoor kwijt raakt!