Lastig, moeilijke liefde vanwege onze omgeving

Hallo allemaal,

Ik heb wat rond zitten neuzen en kon eigenlijk niet iets vinden wat er op lijkt in de topics.
Ik zit in een lastig pakket al zeg ik het zelf dan…
Alvast bedankt voor het lezen ik zal het proberen kort te houden!
Er is dus een jongen die ik al een tijdje ken maar eigenlijk nooit echt aandacht aan heb besteed verder, maar ineens raakte we echt aan de praat tijdens het uitgaan en heeft hij ze nummer gegeven. We hebben dus hele leuke gesprekken en liggen best wel in een deuk maar nu het probleem: ik woon dus in echt zo een dorp waar iedereen iedereen kent en hij is dus een vriend van me broer,maar ik ben altijd al het zusje van geweest en van der afblijven want haar broers(ik heb er2) letten op der. Het is ook gewoon dat mijn afgelopen relaties ook uit het dorp of er vlakbij vandaan kwamen en dat was nu ook niet zo een succes dus ik ben wat terughoudender. Ik ben denk gewoon bang voor de reacties en dat het dus wéér op niets uit loopt ook ben ik bang dat hij alleen maar seks wilt maar dat kan ook gewoon mijn minimale vertrouwen in mannen zijn.

Ik hoop dat dit een beetje duidelijk is… En dat iemand weer hoe ik er mee om moet gaan of hoe ik dit het beste kan aanpakken

Ik zou het gewoon proberen als ik jou was, het zusje van zal je altijd blijven maar dat moet niet in de weg staan voor een relatie. Als hij jou ook leuk vindt denk ik niet dat hij daar echt een probleem van maakt.