Soms als ik in bed lig krijg ik ineens lichte jeuk op m’n hoofd, maar zodra ik ga krabben word de jeuk alleen maar erger en soms is het zo erg dat ik als een gek over me hele hoofd loop te krabben en er de volgende ochtend allemaal korstjes/wondjes op m’n hoofd zitten. Ik heb geen idee hoe ik aan die jeuk kom, en als ik eenmaal jeuk heb kom ik er pas van af als ik super hard/erg heb lopen krabben.
Waar ik de laatste tijd ook ineens last van heb is dat ik zomaar uit het niets in de ochtend wakker word en een grote wond/korst op m’n hoofdhuid heb zitten zonder de avond er voor jeuk te hebben gehad. Sinds vorige week heb ik er een precies waar mijn scheiding begint en je ziet het echt heel erg duidelijk zitten en wilt maar niet weg gaan. Net zat ik even met m’n handen door m’n haar heen en voelde ik achter op m’n hoofd ineens een korst, ik maakte er een foto van en ja hoor er was een grote rode plek te zien. Ik heb echt geen idee hoe ik aan die grote wondjes kom want ze komen iedere keer heel random zonder dat ik jeuk heb gehad of aan m’n hoofd heb lopen krabben.
Mijn vraag is dan ook 1; weet iemand hoe het komt dat ik soms zo’n enorme jeuk heb, en wat ik kan doen om het te stoppen? En 2; heeft iemand misschien enig idee hoe ik aan die random wonden op m’n hoofd kom?