last van nek, bij bikini's

ik krijg echt heel erge last van mijn nek met halterbikini’s, maar ligt dat dan aan mij en moet ik gewoon en normale bikini kopen of ligt het dan aan de bikini? en hebben jullie hier ook wel eens last van?

heb ik ook een lange tijd gehad, dat het helemaal rood werd.
Dat kwam gwoon omdat ik hem veel te strak deed, en heb hem toen ook losser gedaan. Bij mij hielp het toen gelijk in ieder geval :slightly_smiling_face:

Te klein?

bandeau ofzo?

ik heb er ook last van, geen idee.

ik denk dat je hem veeelll te straks doet van wege push up of zo?? dan meot je een andere bikini kopen of je bandjes gewoon losser doen… wil je dat niet dan hou je last van je nek of koop een andere bikini waar bij je borsten mooi zitten.

Ik doe hem volgens mij niet te strak een push up heb ik helemaal niet nodig, maar kan het komen doordat ik vrij grote borsten heb (75C)?

ik denk dat een beugelbikini dan beter is voor je. gewoon zo’n ding dat eruit ziet als een beha maar dan een bikini is

okee ja daar zat ik ook al aan te denken, maar siw zijn er ook niet zoo heel veel en al helemaal niet zoveel leuke.

bij de primark zijn hele leuke, heb er zelf gister ook een gekocht. maar dat kan natuurlijk alleen als je er in de buurt woont

ik heb er 1 bij otto gekocht gewoon zoals een halter bikini alleen dan met beugel je kan ze overal kopen en er zijn ook leuke van mijnus is van S.oliver gewoon met allemaal bloemetjes.

http://www.wehkamp.nl/dam…08_991_968473/?VA1=966196
die is ook leuk

oke nou ja ik heb ook grote borsten 75/80E dus ik zou er ook last van moeten hebben en ik heb het niet…

ik ben gister ook naar primark geweest en ik woon in omgeving beverwijk… maar ik heb daar een bikini gekocht 75D maar hij is te klein

ik krijg ook vaker last van mijn nek, maar dat komt omdat ik de touwtjes dan te strak doe. ik doe ze dan altijd lossr strikken dat helpt wel

Oh ik heb dat helemaal niet eigenlijk.
Maar ik heb echt een hekel aan halterbikini’s, die gaan altijd omhoog bij mij als ik in het water ga.

bij de primark vallen ze volgens mij ook kleiner. ik heb er een 75B gekocht, en ik heb 75A/70B