Last van mijn pols

Ik heb de laatste week echt heel erg pijn aan mijn pols. Dat terwijl ik niks heb gedaan, nergens tegen aan ben gestoten ofzo. Het is echt heel heel erg en ik word er helemaal gek van. Ik heb zoiets wel vaker, ook in mijn knien ofzo, maar nooit zo erg. Het rare is dat ik er soms bijna niks van voel en dan heel erg. En de ene keer scheelt het als ik veel beweeg en de andere keer niet. Weet iemand misschien wat dit zou kunnen zijn? Mijn moeder dacht een muisarm ofzo, maar dat lijkt me niet. Het kon ook een pees of gewrichts ontsteking zijn. Of het erg is en ik naar de dokter moet of dat het gewoon vanzelf over gaat? Heeft iemand ervaring ofzo?

Hopelijk weet iemand meer?

ik zou nog even wachten en als het over een paar weken nog niet over is even naar de dokter gaan.

Voelt het ook stijf?

Uhm een beetje denk ik. Het is soms ook rood of blauw of dik ofzo. En als je erop duwt doet het ook soms erg pijn.

Hmm herken het, ik heb zelf jeugdreuma nu (gewrichtsziekte). Ik dacht eerst dat mijn duimgewricht gekneusd was, zo voelde het namelijk. Ik zou toch maar langs de dokter gaan (ookal namen ze mij de eerste keer niet serieus). Niet gezegd dat je dat hebt hoor! Maar ik zou het wel gewoon doen voor de zekerheid om erger te voorkomen. (:

Oh okee, bedankt!

Succes, hopelijk valt het allemaal mee!

Ik hoop het ook! Bedankt!

Wow, je hebt dit topic vier keer geopend, heb je dat door?
Ik denk trouwens dat het gewoon groeipijn is. Vooral niet te druk om maken, als je er echt hinder van ondervindt, naar de huisarts.

Oh okeee sorry. Hahaa het is mijn eerste topic en ik wist niet helemaal hoe het werkte dus moest steeds kijken om te zien of iemand reageerde.
Ik hoop dat het inderdaad niks is, maar is het niet een beetje raar om aan een pols dan wel groeipijn te hebben en de andere niet?

Wow, ik zie het inderdaad, ik dacht had het je bericht ook verkeerd gelezen. Sorry voor de dubbele topics, ik weet niet hoe dat kan.

last van gewrichten misschien? Heeft een kennis van mij ook, precies het verhaal zoals jij het nu verteld… succes!

Ja, dat dat dachten we ook al, maar wat dan precies en wat is eraan te doen?

Die kennis waar ik het over had;

De dokter zei dat ze er niet veel aan kunnen doen en je er mee moet leren leven, maar het helpt wel om therapie te doen (begeleiding), dat doet ze ook en het helpt wel! Voor de rest even naar de dokter gaan denk ik?

Oh okee, heel erg bedankt!