Last van mijn ex

Hallo allemaal,

Ik zou mijn verhaal maar gewoon meteen vertellen. het gaat er over dat mijn ex mij nog steeds lastig valt en niet door leuk te doen! Maar door voor mijn gevoel te treiteren.

Ik heb 3 jaar lang een relatie gehad met een jongen en dit is vorig jaar mei uit gegaan en dit is dus een jaar geleden. Het heeft een hele poos geduurd voor ik hier over heen kwam! Onze relatie was echt een knipperlicht relatie we konden niet met elkaar en niet zonder elkaar! Hij was een jongen wat heel lief en leuk oogde en ook kon zijn! Maar had een erg sterke wil en kon ook nog wel dominant zijn! Alles wat hij zij was goed had iemand anders een mening werd hier niet naar geluisterd en dus ook naar die van mij! in het begin van onze relatie was ik nogal onderdanig naar hem en liet ik hem maar zijn gang gaan! Maar uiteindelijk irriteerde je dat en ga ik ook tegen zijn gedrag in, hij wou hier niks mee en toen zag je al dat we heel vaak ruzie kregen.

Nadat hij het dus voor de laatste keer had uitgemaakt had ik een hele tijd niks meer van hem gehoord ( wat erg fijn is zo kom er zo snel mogelijk overheen door geen contact te hebben) leerde ik afgelopen zomer een jongen kennen die ik wel erg leuk vond! Tot dat mijn ex ineens naar me toe kwam dat hij me terug wou, ik had hem lang niet gesproken of gezien en had echt zo iets wat overkomt mij nou! Toch heb ik voor die andere jongen gekozen!

Volgens de verhalen is mijn ex die avond bij een andere meid het bed ingekropen! PRIMA!!

Later begon ik er wat moeite mee te krijgen, ik vergeleek die nieuwe jongen erg met mijn ex en voelde me niet meer op mijn gemak bij hem! Mijn ex belde me in die tijd ook heel vaak op s`nacht als hij een borrel teveel op had! Ik had uiteindelijk besloten te stoppen met die jongen omdat ik het zielig voor hem vond en ik er zelf nog mee zat!

Daarna ben ik een aantal keer bij mijn ex geweest (3x ofzo)! Tot hij me weer dumpte! Dit omdat het volgens hem toch niet ging werken. En hoorde weer hele tijd niks van hem

Ik weer verder na tijdje weer andere jongen ontmoet hier kreeg ik zelfs een relatie mee wat echter maar 2 weken duurde! Dit omdat mijn ex op dat moment weer in beeld kwam en hij me belde, lieve dingen smste en me hele tijd contact zocht tijdens het uitgaan.
Ik ben toen vreemdgegaan met mijn ex. Deze relatie met die jongen heb ik dus uiteindelijk verbroken. Een week later na dit bericht heeft mijn ex weer gezegd dat een relatie tussen ons niet ging werken en stelde me voor een keus! ( ik had vroeger een beste vriendin die hij niet mocht en andersom ook niet, op dat moment was verliefd zijn sterker dan vriendschap. Maar na het uit ging heeft zij me gelukkig weer terug genomen als vriendin en kon ik weer net zoals vroeger met haar!) Mijn ex vertelde mij Zolang jij met haar omgaat kan ik geen relatie met je beginnen.

Ik antwoordde hierop met prima dan beginnen we geen relatie want ik laat haar niet nog een keer vallen! mijn vriendin en mijn ex hebben echt haat aan elkaar veel gebeurd! En mijn ex heeft haar echt de grond in getrapt samen met zijn vrienden! en daarom moest ik altijd tussen hun kiezen! Ik had het wat moeilijker mee dat hij het op deze manier zo kapte en vooral omdat we ook bij elkaar zijn geweest hiervoor een paar x ik wou me niet laten afschepen met zo kut smoes! Dus ik ben naar hem toegegaan en hij vertelde me dood leuk dat hij me gebruikte wanneer hij alcohol of drugs op had. Ik flipte hem echt op dat moment! En dit is uiteindelijk ook uit de hand gelopen!

Nou weer tijdje doorgegaan, nu heb ik inmiddels een maand een relatie met een hele lieve jongen waar ik echt heel erg blij mee ben!

Maar vorige week was ik weer in uitgaansgelegenheid mijn ex was hier ook! hij stond constant naar mij te kijken, hoe ik een drankje bestel, hoe ik dans etc… ik vrat mezelf helemaal op! Ik snap niet waarom hij me niet met rust laat.

een jaar lang gaat dit op deze manier en telkens zeggen je vriendinnen sta er boven sta er boven… maar soms loopt het zo op dat het niet meer gaat! Soms ga ik dan naar huis, soms blijf ik en hou ik me groot en hou het dan ook vol, maar als de maat echt vol is ontplof ik en loopt het uit de hand. Net zoals vorige week, na de hele avond voor mij gevoel mij te treiteren, liep hij naar mijn beste vriendin die elkaar dus haten… om te praten en zij liep met hem mee!!!

Echt ik werd zoooo ontzettend kwaad, ik liep naar haar toe en zij als jij met hem gaat praten dan ben je me vriendin niet meer! Toch liep ze met hem mee nou ik werd woest eigenlijk had ze moeten laten gaan maar ik kon het niet! Ik moest altijd tussen hun kiezen en nu gaan ze dood leuk praten, mijn ex draaide zich om en lachte ook een keer smerig naar me en zij het gaat heus niet over jou hoor! Nou op dat moment nog 1x tegen mijn vriendin vertelt dat als zij met hem praat ik geen vriendin met haar wil zijn… en zij nog met hem mee ging werd ik kwaad en ging op me ex af en toen liep het uit de hand! Ik ben ook boos op me vriendin zij heeft me echt voor blok gezet voor mij gevoel! Daarna werd ik door andere vrienden mee genomen en bleef mijn vriendin bij hem staan!

Ik vraag me nu gewoon af ligt dit nou aan mij, ben ik gek aan het worden ofzo? Mijn vriendin vind namelijk dat ze niet fout heeft gezeten en dat ik me kinderachtig gedragen heb!

Ik kan het er gelukkig met mijn vriend over hebben wat super fijn is! En heb ook nu duidelijk het gevoel dat ik hem echt niet wil! Maar hij kan me zo boos maken hij pakt me op mijn zwakke punten heel gemeen zonder dat iemand dat door heeft!

Ik heb gewoon sterk het idee dat mijn ex dit gedaan heeft om mij te treiteren, doet hijdit niet niet op een valse manier door mij te lopen irriteren om mijn aandacht te zoeken? Iedereen vind hem altijd maar een lieve jongen en snapt niet wat ik bedoel en kan zich niet voorstellen dat ik me zo voel en zo kwaad kan worden op hem! Wat moet ik hiermee ik kan me er toch niet altijd maar boven stellen? er moet toch een stop op zitten? Of ben ik nu gewoon gek aan het worden en ligt het aan mij??

Help me please!!

Lees je verhaal zelf eens keer op keer. Wat een eikel die ex van jou. Blocken, negeren, verbannen geen blik waardig meer gunnen. Stort je op je nieuwe relatie en zorg ervoor dat deze sterker is dan wie dan ooit.

Hij verdiend jou echt niet als ik het zo lees, beetje het type kwal…En hij weet dondersgoed dat hij jou raakt en misschien wel binnen 1 vingerknip weer bij hem terug bent, dat laatste moet je nu gaan bewijzen, dat je écht maar dan ook écht niets meer van hem moet…en boos worden is niet de juiste manier, de juiste manier is…geen aandacht…want dat wilt hij

Ik kan het echt niet lezen. Je zet overal een uitroepteken achter, irriteert me.

Dit is precies wat ik dacht! Jij geeft hem elke keer -misschien onbewust- wat ie wil, namelijk een avond lol of leuke smsjes terug. Aandacht. En die moet je hem vanaf nu inderdaad niet meer geven. Stort al je aandacht op je huidige vriend en vrienden enz, dan gaat hij vanzelf wel inzien dat je een super leuk leven hebt en kunt hebben zonder hem. En dan is de lol er voor hem al snel vanaf…

Sorry, ik vind dit vreselijk irritant lezen met al die uitroeptekens.

hij zoekt duidelijk aandacht, hij probeert blijkbaar jou leven ongelukkig te maken! mischien is het een idee om je er niks van aan te trekken, als hij zo op je let en zo smerig lacht, lach gewoon smerig terug?

of ga x na hem toe waar veel mensen bij zijn en bek hem helemaal uit, pak zijn zwakke punten laat hem weten wat voorn eikel hij is, natuurlijk waar al die mensen bij zijn!
ik denk dat het dan snel genoeg over is :slightly_smiling_face:

Hij is jaloers elke keer als jij een vriend hebt, of een jongen leuk vindt.
Dat had mijn ex ook. Mooie praatjes, lieve berichtjes alles erop en eraan. Ook ik dumpte mijn toenmalige vriendje voor mijn ex.
toen mijn ex me weer terug had dumpte ie me na 2 weken weer net zo hard. Dat is me 1x overkomen en nooooit meer.
meteen alles geblokt, verwijderd…
hij bleef me bellen.
toen heb ik ervoor gezorgt dat hij vreemdging metmij(hij had een nieuwe vriendin) toen we klaar waren zei ik: nu wil ik jou kop NOOIT meer zien, als jij ooit nog 1 keer iets flikt, of mijn nummer aan een van die vriendjes van je geeft, of als iemand mij belt die met jou omgaat, vertel ik je vriendin dat je vreemd bent gegaan. Nooit meer iets van hem gehoord… en zn vriendin buit hem uit hahaha

Dit is echt heeel herkenbaar… Volgens mij ben ik wel overtuigd dat ik niet gek aan het worden ben.

Mijn ex ging mij in één keer bedreigen, want meneer gaf blijkbaar nog om me en wou me niet kwijt. Hij schold me uit voor hoer en als hij mij tegenkwam zou hij me botten breken.

En de volgende dag stond hij doodleuk tegen me aan te dansen, gaf mij drie zoenen en vroeg hoe het met me ging?!

Ik ben gewoon meteen weggelopen. Want ik was echt over de pissed. Vorig jaar had ik hem in zijn gezicht geslagen (lees; een KNAL rode handafdruk). Had ik zo wéér willen doen. Toch maar niet gedaan.

Advies: geen aandacht meer geven. Die gasten denken dan of niet na, of met hun lul.

Mijn vriend is 1 maand geleden ook vreemd gegaan, ik had het toen uitgemaakt
Maar, hij belde me constant en zei dat hij spijt had. En ik trapte erin ik nam weer met hem hij ging toen met de trein naar me toe, maar nu ik weer met hem heb voel ik me ongelukkig, die gedachtes stromen elke keer door mn hoofd ik word er niet goed van, en als ik het uit probeer gaat het moeilijk wnt hij neemt heel de tijd contact op…help me…

Je bent niet de enige…Ik heb ook een tijdje last gehad van m’n ex na onze breuk. Elke keer als ik met vrienden op een feestje verscheen waar hij ook was, werd ik uitgescholden voor hoer en zelfs doodgewenst. Tot de keer dat ook zijn vrienden er genoeg van hadden en zich volledig tegen hem keerden…Moraal van het verhaal : die jongens krijgen uiteindelijk wel spijt van hun daden. Ik vind het trouwens heel jammer dat jouw vriendinnen zo omgaan met deze situatie. Misschien denken ze ‘Het is je ex, wat boeit het je nog?’ maar die jongen heeft je diep gekwetst in het verleden en dat gaat nooit weg, dat moeten ze begrijpen. Ik zou m’n vriendin ook vermoorden als ze nu plots met m’n ex ging praten en uitgaan. Ook al heb ik al lang een nieuwe (en betere) relatie. Ik denk dat dit gevoel van machteloosheid en woede nog een tijd gaat duren, maar ik vrees dat je het in het verleden hebt verward met gevoelens voor hem en dat je daarom altijd terugkwam…Wel fijn dat je er zo goed met je vriend kan over praten. Ik lucht ook vaak m’n hart bij hem over m’n ex. Exen zijn gewoon trauma’s, ze blijven je voor altijd dwarszitten.

Vroeg me al af of iemand wat ging zeggen over die uitroeptekens :’) Ik lees die zinnen echt zo kut op in m’n hoofd.

Anyway, die ex van je is echt een levenloze idioot en ik snap je vriendin ook echt niet. Eerst oorlog tussen hun 2 en dan doodleuk praten terwijl ze ook weet hoe jij je er over voelt. Ik zou het haar nog een keer duidelijk uitleggen hoe het voor jou in elkaar zit. En ik hoop dat het niet je beste vriendin is. Alle jongens die echt kut hebben gedaan tegen mijn beste vriendin negeer ik net zo hard als zij.

En die kerel idd geen aandacht geven. Niet weggaan omdat hij er is. Ik zou gewoon laten zien dat je je niet laat beïnvloeden door hem, ookal is dat misschien wel zo. Nooit meer met hem gaan afspreken/praten en niet aankijken bij uitgaan, doe alsof hij niet bestaat.

Dit
en die uitroeptekens zijn écht niet nodig, irritant zelfs