Last van "knorrende" maag.

Hi! Ik heb altijd heel erge last van een knorrende maag…
Het is vooral op de momenten dat je juist stil moet zijn in de klas…
een heel lesuur red mn maag of net niet, of net wel. Maar dan moet ik voordat lesuur wel hebben gegeten… (lesuur van 3 kwartier)
Ik vind het echt zoooo vervelend. En ik kan me er zo aan ergeren.
Vooral als het stil is in de klas, begint mn maag honger te krijgen. En dan ga ik maar eten zodat ie geen geluid gaat maken in een doodstil lokaal…
Maar straks heb ik SE’s die 2 lesuren duren… Anderhalf uur dus…
En dat gaat mn maag niet vol houden zonder te eten… Weet iemand iets wat goed vult, of iets te doen waardoor je maag niet gaat knorren?
Schaam me zo dood hé als dat gebeurd.

hahah dat heb ik ook altijd…
mensen zeggen dat als je je buik inhoud dat je maag dan niet knort maar dat weet ik niet zeker? ;$

Je moet water drinken, veel water. En dan verdwijnt het meestal wel…

Wij mogen bij SE’s altijd eten mee nemen. Mogen jullie dat niet? Dan kun je gewoon iets meenemen om te eten als je honger of een knorrende maag krijgt.

Ik zou wel iets meenemen wat niet kraakt, want dat stoort altijd ontzettend!

up!

Misschien het dubbele eten van wat je normaal eet? Want als je buik knort eet je niet genoeg dus.

Hahah heb ik ook altijd :’) Maar meer mensen in mijn klas hebben er last van volgens mij lol.

Haha bij ons volgensmij echt niemand… Of ja heel soms, maar die eten bijna niks. En dan hoor je het heel zachtjes, maar bij maakt het zo’n lawaai!

En over eten tijdens SE’s : Denk ik niet… Want het is het 6e + 7e uur… En normaal gesproken heb je dan ook gewoon les. Zou een beetje raar zijn als je dan wel opeens mag eten.

Haha ik ken het wel hoor, heb daar soms ook last van. Water drinken helpt vaak wel en dingen met veel vezels eten ook.

Waar zitten veel vezels in dan? :slightly_smiling_face:
En misschien moet ik wel wat meer drinken dan…
Ik heb nooit drinken mee naar school, vergeet ik altijd.
En onder een toets mag je wel water drinken…

Te weinig eten is niet altijd de oorzaak van een knorrende maag.

In bruin brood zitten veel vezels!

Doen moet ze erachter komen wat het wel is. Ik kreeg het idee, dat ze gewoon honger kreeg.

het is niet je maag die knort, maar je darmen die je eten verteren. ik zeg; meer vezels eten!

veel water drinken helpt ook inderdaad

het kan toch ook je eten zijn wat juist in je maag zakt? verteert dus…
heb je dan honger als je maag knort of juist niet? want als je geen honger hebt kan je dat dus hebben…

Meestal is het ook wel een leeg gevoel ja.
Maar ik moet echt 2 koekrepen opeten ofzo, wil mijn maag voor 1 lesuur niet knorren…

Zijn het niet je darmen?

Nou dat is echt niet veel hoor :’)
Ik eet echt voor een heel weeshuis in de pauzes en dan heb ik nog honger.

HAHAHHA, voor een heel weeshuis hahaha.
Maar 2 koekrepen, van die ontbijtkoek dingen, en dan 3 kwartier geen honger, dat is toch hartstikke kort ;o