Last van erge buikpijn

Hoi allemaal,

Ik heb dus elke maand last van erge menstruatie pijn. Ik heb dan kramp,rugpijn en moet dan overgeven. Ik vind dit heel irritant telkens als ik iets leuks doe en ik word ongesteld dan moet ik naar huis en uitzieken. Heeft iemand enig idee waarom ik zo’n last heb van mijn menstruatie? En is er ook iets aan te doen? Middeltje van de dokter ofiets?

Xxxx

Hoe oud ben je? De pil natuurlijk.

Ik ben 16 jaar, op mijn profiel staat 18 maar dat is een klikfoutje geweest ofiets. Maar ik heb gehoord dat de pil heel slecht voor je is? Je wordt er toch ook ziek van?

Als ik jou was zou ik gewoon even naar de dokter gaan en je laten informeren over de pil.

Als paracetamol of Aleve Feminax oid niet werkt, dan zou ik langs de huisarts gaan. Misschien heeft hij/zij er nog wel middeltjes voor, en anders kun je altijd aan de pil gaan. Dat is niet slecht voor je en je wordt er ook niet ziek van :wink:

Ik neem altijd een dosis paracetamol haha maar de pijn is te sterk. Wordt je niet dik van de pil?

Dat hoeft niet. De een komt er wel van aan, de ander niet. Daar is geen peil op te trekken.

Oh okee, dankjewel voor de info, ik ga maandag naar mn huisarts bellen!

^ Door het slikken van de pil word meer vocht vastgehouden.
Snap de mensen die dit soort topics aanmaken niet zo goed, nooit van het bestaan van google gehoord?

Maar er zijn genoeg mensen die hier geen last van hebben en die geen grammetje aankomen.

Ik heb al op google gekeken, maar ik wou van jullie horen wat jullie gebruiken. Misschien was er wel een ander middeltje dan de pil die de meeste gebruikte(: hetis veel informatiever om het van andere meiden te horen.

Van een lichte pil wordt je niet dik. En het zal je menstruatie kwaaltjes doen afnemen.