last van droog beetje vet haar

Ik heb de laatste tijd last van droog haar en i know dat is raar te combineren met vet haar maar ik heb dus erg droge punten en aan mijn scheiding is het dan weer heel vet. Ik was mijn haar 2 keer per week, en ik heb van nature krullend blond bruin haar.

Hebben jullie soms tips? Dit is echt heel lastig! :flushed:

Ik heb precies het zelfde. Ik heb wel stijl haar maar ik weet niet of dat wat uitmaakt. Ik heb echt heel snel vet haar maar ik wil het niet elke dag wassen, dat is volgens mij ook niet goed dus ben het nu aan het afbouwen omdat het vakantie is :slightly_smiling_face: Ik accepteer het maar en ik vind het vooral zelf gewoon heel vies. Niet dat het er smakelijk uit ziet voor anderen maar ik heb geleerd dat veel mensen dr niet echt op letten =P Ik werd er eerst heel onzeker door maar nu niet echt.

Ik heb helaas geen tips voor je, ik heb zelf allemaal spulletjes en speciale shampoos voor vet haar gebruikt enzo maar niks hielp echt. Soms werd mijn haar alleen maar vetter. Omdat ik niet veel volume heb gebruik ik Andr├ęlon verrassend volume 3 keer per week en ik spoel mijn haar na met koud water[font=Verdana]

wat staat er in de citaat?

dankje voor (ik vindt het toch wel een tip) tip.
Niks ik ben nieuw weet niet zo goed hoe alles werkt! sorry drvr

Bij de kruidvat kan je hair repair olie kopen, is maar een paar euro. Een doorzichtige fles met gelige inhoud, wit etiket en paarse dop en letters van kruidvat zelf. Het maakt het haar niet veel vettiger/zwaarder en laat het meer glanzen. Plus het maakt het echt wat gezonder! Ik merk best wel verschil als ik het vaker gebruik.
Als je dat in je punten smeert of in het droge/pluizige haar gaat je haar er meteen een stuk beter uit zien :slightly_smiling_face:

Wat AngelWings zegt! Haarolie of een masker doet wonderen, en voor het vette gedeelte bij je scheiding kun je het beste droogshampoo gebruiken wanneer je het niet wast. :slightly_smiling_face: