Last van bovenarm/schouder na ong. 20 min rennen! Wat is dit?

Ik heb nu al een half jaar last van mijn bovenarm/schouder na 20 min voetballen. Niet echt pijn maar ik voel 't op een nare manier. Nou heb ik langer dan anderhalf jaar geleden een twijgbreukje daar gehad geen idee of dat er wat mee te maken heeft?. Het is best irritant tijdens voetbal om na 20 min nog 70 min door te bijten. Herkend iemand dit? Of iemand een idee?.. :sob::muscle:

Overbelast misschien? Dat had ik namelijk met mijn bovenbeen, maar ik weet natuurlijk niet waar jouw pijn zit etcetera.

Ik denk niet overbelast… laatst 2 maanden eruit en gelijk eerste wedstrijd gewoon weer 't zelfde…

Ik denk dat een dokter of fysiotherapeut je hier beter in kan helpen dan wij.

http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/stel-hier-al-je-medische-vragen-145318.0.html

Heb je wel eens gelet op je schouders tijdens het rennen? Trek je ze krampachtig samen? (net zoiets als dat je je schouders ophaalt) Misschien span je onbewust die spieren aan, want bij een ‘ontspannen’ houding heb je er minder snel last van.
Het kan natuurlijk ook een heeeele andere oorzaak hebben, dus het is sowieso een goed idee om eens bij de fysio langs te gaan.

Hier heb ik ook last van, maar dan in mijn sleutelbeen. Die is vier jaar geleden ook gebroken geweest, maar niet op een hele geweldige manier aan elkaar gegroeid. Ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe het komt!

Ik heb hier tijdens het hardlopen ook last van! Alleen maar aan de linkerkant. Maar dan ook in mijn sleutelbeen (denk dat het die is, waarvan ik last heb :p). Heb nooit wat verrekt of gebroken of gekneusd o.i.d. daar. Ben benieuwd hoe het komt.

Hier dacht ik ook meteen aan. Heb dat heel lang gehad met rennen dat mijn spieren aan de rechterkant van mijn nek en schouder krampachtig samentrokken. Heel naar gevoel.

Maar het kan inderdaad ook iets anders zijn. Kan nooit kwaad om er mee naar een professional te gaan!