Last van afscheiding.

Hallo,

ik ben nu een tijdje gestopt met de pil, om verschillende redenen.
Nu heb ik echter wel een nieuw probleempje…

ik heb heel erg last van afscheiding! Zo erg dat ik gewoon maandverband
in moet doen of 3 keer per dag mijn ondergoed moet vervangen…

Ik vroeg me af of er meer mensen zijn die dit ook hebben en of er mensen
zijn die tips hebben voor mij.

xxx

up

ik had het juist vóórdat ik aan de pil begon. Naja rond mijn 11/12e had ik het vooral het ging bij mij gewoon vanzelf weg.

.

Hmm… ja ik heb het ook al wel lang nu maar het gaat maar niet weg…

x

ik weet niet zo goed wat je kan doen… het enige wat je kan doen is eigenlijk inlegkruisjes/maandverband. Ik weet het niet! sorry

Oke, geeft niet hoor! Toch bedankt :slightly_smiling_face:

xxx

Hebben andere mensen nog tips? Heb er echt last van namelijk…

:frowning_face:

Je kan misschien teunis bloem olie pillen proberen.
Of candiflow.
Het kan ook aan je hormoonhuishouding liggen en dat je daar wat voor kunt slikken. bijv. chorella of sepia. (te koop bij natuurwinkels).
En je gewoon wassen met water en proberen geen maanverband en zo te gebruiken.

Ik heb er ook last van. Echt een ramp. >_> Voelt zo smerig.
Normaal gesproken is het echt niet zo veel als dit.

Een inlegkruisje is zelfs te dun ervoor, ik moet ook maandverband gebruiken. :s

Al ben ik nog niet met de pil begonnen…

Maandverband verergert het alleen maar, dus stop daar maar alvast mee;) En zuivelproducten stimuleren het ook.

Oh dan zal het wel aan de zuivelproducten liggen…
Drink de laatste paar dagen elke dag een glas melk, en wat meer kaas(ter vervanging voor snoep/hartige snacs)
c’:
Probeer ik gezonder te eten, krijg ik veel afscheiding… Scumbag body…
Werkt dat eigenlijk zó snel? Na een paar dagen meer melk en kaas, en dan, BAM, meer afscheiding? xD

Maarja, zonder maandverband is het echt ranzig hoor, een beetje op school rondlopen met vies ondergoed.
Je hebt niet bepaald een andere keus. :s

Ik had het juist andersom! Sinds ik gestopt ben met die rotzooi, ben ik juist veel frisser daar beneden… Zie dit maar als een extreem nutteloze opmerking :slightly_smiling_face:

Oké, zal ik doen. Zuivel neem ik echter helemaal niet. Ik drink alleen water, gebruik kokos olie als vervanging van boter en soja vla inplaats van normaal… daar zal het dus niet aan liggen! xxx

Ja, dat vind ik dus zo erg. Het voelt zo vies aan!! Bah haha XD

Heel erg bedankt! Zal het meteen opschrijven xx

Nu vraag ik me af, hoe ga jij de dag door komen zonder maandverband? o.o
Op school kun je moeilijk je ondergoed verschonen. Bij mij is het soms echt zo erg dat, zonder maandverband/inlegkruisje, het door m’n broek zou kunnen lekken… :c

Ja nou ik ga niet naar school, dus ik kan mijn ondergoed gewoon vervangen elke 2 uur ofzoiets. Ben elke dag de hele dag thuis. Ik werk vanuit huis! Maar als ik gewoon een dag wegga ofzo, dan doe ik gewoon tampon in denk ik? Tja of dan wel maandverband… ik kan wel af en toe maandverband doen ja… nu doe ik het elke dag, maar dan een stuk minder.

Oei tampon zou ik niet doen, dat is nog slechter voor je dan maandverband geloof ik. o:
Maarja idd, in jouw geval kan dat wel! c: