Last second reis vanaf schiphol

Heeeee!

Mijn ouders willen met mij op vakantie in de voorjaarsvakantie, maar we weten nog niet waarheen. Toen las ik op internet iets over last second reizen vanaf schiphol. Dan ga je gewoon naar het vliegveld en kijk je waar nog plaatsen vrij zijn bij een vlucht en dan kan je die heel goedkoop boeken. Ik vroeg me af of iemand daar al ervaring mee heeft en hoe je dat dan gedaan hebt met een hotel boeken?

xxxxx

Nooit gedaan, maar gaat denk ik hetzelfde als backpacken. Gewoon langs hotels gaan en waar plek is slapen :stuck_out_tongue:

Lijkt me heel vet, maar wel lastig met inpakken (welk soort kleding enz)

ja dat kan inderdaad, heb 't zelf though nooit gedaan.

we hadden dat maar we hadden geen succes met plaats in het vliegtuig
we zaten van elkaar vandaan

Wow, dat lijkt me vet. Had daar nog nooit van gehoord!

is het niet last minute reizen, of heet dit echt last second reizen

Dat lijkt me echt vet. Nog nooit gedaan, maar wil dat wel een doen.

Ken wel mensen die dat wel eens deden, maar dan kom je toch vaak in de slechtere hotels etc. terecht omdat dat natuurlijk de reizen zijn die overblijven… Het klonk wel leuk maar ik zou het om die reden niet zo snel doen.

Je moet trouwens ook echt geen eisen qua land hebben he (;

Ik wil toch wel een beetje naar een warm land, dan is het ook niet zo moeilijk wat ik moet inpakken! :slightly_smiling_face: Hopelijk gaat het lukken en komen we niet uit in een hotel met kakkerlakken enzo!

Dat kan inderdaad, ik heb ook altijd geroepen met mn vriendin dat ik dat ooit ga doen, maar nog niet van gekomen :stuck_out_tongue: ik zou zoiets ook echt alleen voor de avontuur doen, als je echt zeker wilt zijn van een chille en mooie vakantie zou ik toch van te voren gewoon iets boeken.

dit staat op mijn bucket list.

Wauw, dat lijkt me echt heel gaaf! Wist eigenlijk niet eens dat dat kon.

Vroeger was dat echt last second reizen en kon je idd voor een mooi prijs mee, maar tegenwoordig is last minute niet zo heel goedkoop of zijn er nog een eens tickets available…

Dat hebben mijn ouders vroeger een keer met me gedaan toen ik een jaar of 5 was om te ‘oefenen’ met vliegen. Ik weet niet meer waar we toen heen gingen, maar dat was best dichtbij :’)
Een half jaar daarna gingen we namelijk op vakantie naar Amerika, en ze wilden dat ik al een keer gevlogen had voordat ik zo’n lange reis moest maken. Vroeger was dat inderdaad supergoedkoop.