Ik heb Last night gedownload, en kreeg een heel raar einde, de film stopte namelijk midden in de film. Dus heb de film weer verwijderd en een andere gedownload, maar precies hetzelfde… nu weet ik dus niet hoe het afloopt. De film stopt bij 1u en 27 en dan nog wat… midden in de zin van Keira K.
Weet een van jullie hoe het afloopt, of de goede versie van deze film?
Nobody?
Waar heb je m gedownload?
ik download mn films altijd op piratebay.org en dan via utorrent.
Misschien staat daar wel een goede op?
Hey ik heb hetzelfde probleem, keb m ook gedownload maar de mijne eindigen ook heel raar enk eb al vn alles geprobeerd van isohunt, piratebay, btjunkie enz… Maar ze eindigen allemaal met dat joanna en michael elkaar aankijken en dn krijg ik ineens aftiteling. Dat kan toch niet t einde zijn? Weet iemand er iets over?
Michael comes home early to find Joanna in tears. They make plans for the day, trying to resume their normal lives. They embrace, and Michael tells Joanna he loves her and notices Joanna's shoes that were worn the night before. Joanna is puzzled by this sudden show of affection coupled with Michael's early return. As Joanna prepares to speak, the film cuts to black.
Van wikipedia.
Dus dat is wel echt het einde.
Okee dankje
dan vind ik het wel een raar einde, ksnap t ook niet helemaal
Eerste hit op thepiratebay.com toen ik op ‘Last Night’ zocht…
http://thepiratebay.org/t…Night.2010.BDRip.XviD-iLG
Volledige versie van 90 min + iets overigs van 4 min wat waarschijnlijk aftiteling of voorfilmpjes zijn ofzo.
oke thanks everyone!